ataktoulis 30 Νοεμβρίου 2018 #1 Share 30 Νοεμβρίου 2018 Καλησπέρα. Το προϊόν A103550 ποιο "καφέ" από όλα τα ενυδρεία της σειράς Rio είναι; Επίσης, οι τιμές πώς εμφανίζονται στα ενυδρεία που έχουν 0,00€; Οι περιγραφές είναι απενεργοποιημένες για κάποιο συγκεκριμένο λόγο σε όλα τα προϊόντα της κατηγορίας; Έχω παραγγείλει κατά το παρελθόν αρκετά πράγματα από εσάς, 2 εξωτερικά φίλτρα, αλάτια, τροφές, εξοπλισμό και αρκετά άλλα πράγματα, αλλά πλέον βαριέμαι να ψάχνω σε διάφορες πηγές πληροφορίες και περιγραφές και ο ανταγωνισμός δυστυχώς έχει ενταθεί για να μπει κάποιος σε όλο αυτό τον κόπο. Πώς είναι δυνατόν να χαλάτε τις καλές τιμές με το τόσο παραμελημένο site; Ακόμη ένα παράδειγμα είναι το προϊόν A104300 που εμφανίζεται καφέ και η περιγραφή γράφει μαύρο. Επίσης, αντιμετώπισα και ένα θέμα επικοινωνίας τον περασμένο μήνα αλλά δεν είναι του παρόντος. Ο σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση αλλά νομίζω κάποιος πρέπει να ασχοληθεί λίγο με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ελπίζω οι παρατηρήσεις μου να βοηθήσουν να βελτιωθεί η κατάσταση και να μην αντιμετωπιστώ απλά ως ένας ακόμη χαμένος πελάτης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ataktoulis 1 Δεκεμβρίου 2018 Author #2 Share 1 Δεκεμβρίου 2018 On 30/11/2018 at 9:42 ΜΜ, το μέλος ataktoulis έγραψε: Καλησπέρα. Το προϊόν A103550 ποιο "καφέ" από όλα τα ενυδρεία της σειράς Rio είναι; Επίσης, οι τιμές πώς εμφανίζονται στα ενυδρεία που έχουν 0,00€; Οι περιγραφές είναι απενεργοποιημένες για κάποιο συγκεκριμένο λόγο σε όλα τα προϊόντα της κατηγορίας; Έχω παραγγείλει κατά το παρελθόν αρκετά πράγματα από εσάς, 2 εξωτερικά φίλτρα, αλάτια, τροφές, εξοπλισμό και αρκετά άλλα πράγματα, αλλά πλέον βαριέμαι να ψάχνω σε διάφορες πηγές πληροφορίες και περιγραφές και ο ανταγωνισμός δυστυχώς έχει ενταθεί για να μπει κάποιος σε όλο αυτό τον κόπο. Πώς είναι δυνατόν να χαλάτε τις καλές τιμές με το τόσο παραμελημένο site; Ακόμη ένα παράδειγμα είναι το προϊόν A104300 που εμφανίζεται καφέ και η περιγραφή γράφει μαύρο. Επίσης, αντιμετώπισα και ένα θέμα επικοινωνίας τον περασμένο μήνα αλλά δεν είναι του παρόντος. Ο σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση αλλά νομίζω κάποιος πρέπει να ασχοληθεί λίγο με το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Ελπίζω οι παρατηρήσεις μου να βοηθήσουν να βελτιωθεί η κατάσταση και να μην αντιμετωπιστώ απλά ως ένας ακόμη χαμένος πελάτης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
petsupermarket 2 Δεκεμβρίου 2018 #3 Share 2 Δεκεμβρίου 2018 Καλησπέρα σας, Πρωτίστως θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που μας επισημάνετε τα λάθη του Ηλεκτρονικού μας καταστήματος , και να είστε σίγουρος οτί κανείς δεν αντιμετωπίζεται σαν ''χαμένος πελάτης'' στα καταστήματα μας..... Όσον αφορά το e-shop μας έχετε δίκιο έχει αρκετά λάθη και το γνωρίζουμε, ωστόσο εδώ και 3 εβδομάδες βρίσκεται σε διαδικασία αναδόμησης απ' την παλιά μορφή του και πρέπει να περαστούν πολλοί καινούργιοι κωδικοί, να διορθωθούν περιγραφές, τιμές, κλπ σε χιλιάδες κωδικούς . όπως καταλαβαίνετε είναι μια διαδικασία η οποία δεν μπορεί να τελειώσει μέσα 2-3 εβδομάδες ... Σαν επιχείρηση επενδύουμε πολύ στην δουλειά μας και να είστε σίγουρος ότι το e-shop είναι εδώ και καιρό στο πρόγραμμα να ολοκληρωθεί και θα ολοκλήρωθει.. Προς το παρόν εάν θέλετε οποιαδήποτε διευκρίνιση για οποιοδήποτε προϊόντα που δεν έχουν ξεκάθαρες περιγραφές, τιμές, χαρακτηριστικά θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε..... Με εκτίμηση, Το προσωπικό του Pet Supermarket Link to comment Share on other sites More sharing options...
ataktoulis 3 Δεκεμβρίου 2018 Author #4 Share 3 Δεκεμβρίου 2018 Αρχικά ευχαριστώ για την απάντηση και μπορώ να πω πως είμαι πολύ ικανοποιημένος από όσα γράψατε. Ελπίζω σύντομα να λειτουργούν όλα όπως πρέπει και να υλοποιηθούν το συντομότερο οι προγραμματισμένες αλλαγές που έχουν αναφερθεί. Καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις εύχομαι και σύντομα να λειτουργούν όλα άψογα. Καλή εβδομάδα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ataktoulis 5 Ιανουαρίου 2019 Author #5 Share 5 Ιανουαρίου 2019 (edited) Καλημέρα σας καλή χρονιά με υγεία και καλές πωλήσεις. Επειδή πρόκειται να κάνω μία μεγάλη παραγγελία και θα ήθελα να προχωρήσω από εσάς αυτή τη φορά μπορείτε να με ενημερώσετε πως προχωράει η αναβάθμιση του e-Shop και πότε να υπολογίζω για την παραγγελία; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Κωνσταντίνος Έγινε επεξεργασία 5 Ιανουαρίου 2019 - ataktoulis Link to comment Share on other sites More sharing options...
petsupermarket 5 Ιανουαρίου 2019 #6 Share 5 Ιανουαρίου 2019 Καλημέρα σας! Καλή χρονιά! Η αναβάθμιση του ESHOP προχωράει τμηματικά αλλά έχει πολύ δρόμο ακόμα. Μπορείτε να παραγγείλετε ότι βρείτε διαθέσιμο και για ότι σας λείπει θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικός 2104823907, 2104811203 & 2104811550. Ευχαριστούμε πολύ! Με εκτίμηση, Το προσωπικό του pet supermarket Link to comment Share on other sites More sharing options...
ataktoulis 5 Ιανουαρίου 2019 Author #7 Share 5 Ιανουαρίου 2019 Σας ευχαριστώ! Καλό Σαβ/κο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος