Jump to content

Γαριδαδικα !!!


Zacharopoulos

Recommended Posts

Ετοιμα και τα ενυδρειακια μας ειδικα για γαριδες και πολυ μικρα ψαρια γλυκου νερου.

 

Συντομα λοιπον ακομα περισσοτερα ειδη γαριδων στο καταστημα μας με τον δικο τους χωρο !!!

 

IMAG2233.jpg.17cdd3ee20273ba46908c8f5a14de371.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποιο είναι το κατάστημα?? 

Link to comment
Share on other sites

πριν 18 ώρες, το μέλος Irakles έγραψε:

 

@Zacharopoulos: Προσωπικώς το βρίσκω φάουλ το να είσαι στην Ελλάδα, οι πελάτες σου να μιλάνε Ελληνικά (φαντάζομαι κατά 90%) και το e-shop σου να είναι μόνο στα Αγγλικά.:thumbdown:

 

Διορθώστε με αν κάνω λάθος και υπάρχει κουμπί αλλαγής γλώσσας...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 4/28/2018 at 3:43 PM, worldiver said:

 

@Zacharopoulos: Προσωπικώς το βρίσκω φάουλ το να είσαι στην Ελλάδα, οι πελάτες σου να μιλάνε Ελληνικά (φαντάζομαι κατά 90%) και το e-shop σου να είναι μόνο στα Αγγλικά.:thumbdown:

 

Διορθώστε με αν κάνω λάθος και υπάρχει κουμπί αλλαγής γλώσσας...

 

Καλησπερα.

 

ευχαριστουμε πολυ για τα σχολια σας. θα σας απαντησω στην απορια σας αν και ξερω οτι η απαντηση δεν θα σας αρεσει.

 

πριν απαντησω να δωσω την λυση του "προβληματος" (η εστω μερικη λυση) , η οποια βρισκεται στο Google Translate (η τεχνολογια εχει φτασει σε αλλο επιπεδο πια) . Βαζοντας λοιπον τον συνδεσμο στο "παραθυρακι" που θα βαζατε ενα κειμενο και επιλεγοντας την γλωσσα στην οποια θελετε να γινει η μεταφραση θα σας ανοιξει την σελιδα με ολη την μεταφραση και οι μετεπειτα σελιδες που θα επιλεγετε θα ειναι και αυτες μεταφρασμενες.

 

Απο εκει και περα για να σας απαντησω στο "φαουλ" θα σας πω και εγω με την σειρα μου οτι και εγω βρισκω φαουλ το 99% των χομπιστων να ψωνιζουν απο e-shop του εξωτερικου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ , οταν υπαρχουν πολλα καταστηματα με φυσικη εδρα και οτι συνεπαγεται αυτο που εχουν την ιδια η και μεγαλυτερη γκαμα προιοντων και βεβαια ανταγωνιστικες τιμες της ταξεως του 8-10% πιο ακριβα απο τα αντιστοιχα e-shop του εξωτερικου τα οποια βεβαια δεν θα βοηθησουν με το στησιμο η εναν τυχον προβλημα και βεβαια δεν θα σας καλυψουν την εγγυηση την ιδια κιολας στιγμη που θα το χρειαστειτε και και και  μπορω να γραψω πολλα πραδειγματα ακομα (αρα συνυπολογιζοντας τα μεταφορικα και την αναμονη , σιγουρα θα το αγοραζε καποιος φθηνοτερα η στην ιδια τιμη τουλαχιστον , απο την Ελλαδα )

 

Δεν σας ξερω προσωπικα (φανταζομαι , μιας και δεν μπορω να καταλαβω απο το username σας ποιος κυριος ειστε) οποτε δεν αναφερομαι και προσωπικα σε εσας λεγοντας το παρακατω , απλα το γραφω γιατι δεν ειστε ο πρωτος που μας ανεφερε το συγκεκριμενο "προβλημα" , για την ακριβεια μετα την ανακοινωση του e-shop μας , πριν καλα καλα μπει η πρωτη παραγγελια , ηταν το πρωτο πραγμα που μας ειπε ανθρωπος που ψωνιζει απο το εξωτερικο :hehe:hehe

 

Βρισκω λοιπον λιγο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ , ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ , ΔΙΠΡΟΣΩΠΟ και πολλα ακομα , το γεγονος να παραπονιεται καποιος οτι το e-shop Μας δεν εχει Ελληνικα , οταν ο ιδιος αγοραζει απο e-shop του εξωτερικου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ !!! :hehe:hehe

 

Ελπιζω να σας καλυψα με την "λυση" που σας εδωσα , καθως ολα τα υπολοιπα ειναι για να γινεται συζητηση και καμια σημασια δεν εχουν !!!

 

με εκτιμηση

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

Έγινε επεξεργασία - Zacharopoulos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κύριε σεβαστή η άποψη σας αλλά νομίζω ότι πρέπει να γυρνάμε το δάχτυλο επάνω μας και να μην βλέπουμε το τι κάνει ο κάθε ένας στις αγορές του. Ανεπίτρεπτο να μην υπάρχουν ελληνικά.υπαρχουν και συνχομπιστες που δεν ξέρουν αγγλικά. Όλα αυτά που γράφετε μου φαίνεται μια ωραία εκλογικευση.το λιγότερο που θα μπορούσατε να απαντήσετε είναι ότι θα υπάρξει το σαϊτ σύντομα στα ελληνικά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

On 4/30/2018 at 10:31 PM, Sriz said:

Κύριε σεβαστή η άποψη σας αλλά νομίζω ότι πρέπει να γυρνάμε το δάχτυλο επάνω μας και να μην βλέπουμε το τι κάνει ο κάθε ένας στις αγορές του. Ανεπίτρεπτο να μην υπάρχουν ελληνικά.υπαρχουν και συνχομπιστες που δεν ξέρουν αγγλικά. Όλα αυτά που γράφετε μου φαίνεται μια ωραία εκλογικευση.το λιγότερο που θα μπορούσατε να απαντήσετε είναι ότι θα υπάρξει το σαϊτ σύντομα στα ελληνικά.

 

Ευχαριστω πολυ για τον χρονο σας να μας απαντησετε και να μας πειτε την γνωμη σας.

 

Δυστυχως , σε αντιθεση με τις διαφορες κυβερνησεις που περασαν απο την Ελλαδα κατα καιρους , εμεις δεν μπορουμε να δωσουμε υποσχεσεις για πραγματα που δεν εχουμε σκοπο να κανουμε οποτε αυτο το "λιγοτερο" στο οποιο αναφερεστε δεν μπορουμε να το κανουμε γτ δεν εχουμε κανενα σκοπο να μεταφρασουμε το e-shop μας.

 

Δεν καταλαβαινω ομως ποιο ακριβως ειναι το προβλημα να το μεταφρασουν οσοι ενδιαφερονται , οπως οι συνχομπιστες που δεν ξερουν Αγγλικα αλλα βαζουν φιλους τους που ξερουν Αγγλικα να παραγγειλουν εκ μερους τους απο e-shop του εξωτερικου να κανουν το ιδιο και με το δικο μας e-shop η ακομα πιο ευκολα , χρησιμοποιωντας το Google translate οπως εξηγησα νωριτερα ??? 

 

Με εκτιμηση

 

Κωστας Ζαχαροπουλος
 

ΥΓ με την ιδια λογικη σας κυριε Sriz γυριστε το δαχτυλο επανω σας και δειτε τι κανετε στις αγορες και μην κρινετε το τι κανουν τα μαγαζια και τα e-shop. Τα εργαλεια ειναι διαθεσιμα δωρεαν ωστε να κανετε την μεταφραση που θελετε και να μπορεσετε να αγορασετε στις καλυτερες τιμες της αγορας υποστηριζοντας Ελληνικα καταστηματα και οχι υποστηριζοντας ξενους και κλεινοντας τα Ελληνικα καταστηματα τα οποια θα χρειαστειτε μεθαυριο για να αγορασετε εγκαιρα το φαρμακο για το ενυδρειο σας που τουμπαρε η θα θελετε να σας αλλαξουν το ελατωματικο φιλτρο ΑΜΕΣΑ !!!

Link to comment
Share on other sites

Σαν χομπιστας όταν θέλω να πάρω κάτι, θέλω και επιθυμώ να το πάρω απο την Ελλάδα για πολλούς λόγους που δεν είναι επί του παρόντος.

Η πρώτη κίνηση που κάνω είναι να γράψω το προϊόν στο google να πάω εργαλεία και να επιλέξω σελίδες γραμμένες στα ελληνικά. Δεν ξέρω αν το κάνουν αυτό λίγοι ή πολλοί, αλλά εγώ που το κάνω μαθαίνω τώρα για την υπάρξει της σελίδας σας.

 

Ότι έγραψα δεν τα έγραψα  για να κρίνω αρνητικά το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά, αντιθέτως νομίζω πως είναι θετικό να υπάρχει και η αγγλική γλώσσα ώστε να προσελκύσει πελάτες και απο το εξωτερικό. Αλλά  ίσος αν υπήρχε και η επιλογή της ελληνικής γλώσσας (όχι μέσω μεταφραστικού προγράμματος) να την ήξερα την σελίδα αυτή και ίσος να είχα κάνει κάποια παραγγελία καθότι δεν είμαι προσκολλημένος με κάποιο κατάστημα και κάνω παραγγελίες απο παντού όταν χρειαστώ κάτι. Ίσος να την ήξεραν και άλλοι Έλληνες και να υπήρχε αυξημένο πελατολόγιο απο την Ελλάδα.

Τέλος πάντων εσείς είστε ο επαγγελματίας εσείς κινήστε σε αυτόν τον χώρο και θα ξέρετε καλύτερα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Χρήστος said:

Σαν χομπιστας όταν θέλω να πάρω κάτι, θέλω και επιθυμώ να το πάρω απο την Ελλάδα για πολλούς λόγους που δεν είναι επί του παρόντος.

Η πρώτη κίνηση που κάνω είναι να γράψω το προϊόν στο google να πάω εργαλεία και να επιλέξω σελίδες γραμμένες στα ελληνικά. Δεν ξέρω αν το κάνουν αυτό λίγοι ή πολλοί, αλλά εγώ που το κάνω μαθαίνω τώρα για την υπάρξει της σελίδας σας.

 

Ότι έγραψα δεν τα έγραψα  για να κρίνω αρνητικά το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά, αντιθέτως νομίζω πως είναι θετικό να υπάρχει και η αγγλική γλώσσα ώστε να προσελκύσει πελάτες και απο το εξωτερικό. Αλλά  ίσος αν υπήρχε και η επιλογή της ελληνικής γλώσσας (όχι μέσω μεταφραστικού προγράμματος) να την ήξερα την σελίδα αυτή και ίσος να είχα κάνει κάποια παραγγελία καθότι δεν είμαι προσκολλημένος με κάποιο κατάστημα και κάνω παραγγελίες απο παντού όταν χρειαστώ κάτι. Ίσος να την ήξεραν και άλλοι Έλληνες και να υπήρχε αυξημένο πελατολόγιο απο την Ελλάδα.

Τέλος πάντων εσείς είστε ο επαγγελματίας εσείς κινήστε σε αυτόν τον χώρο και θα ξέρετε καλύτερα.

 

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σας.

 

Αυτο που αναφερετε οντως εχει λογικη και υποβαθρο και το δεχομαι στο 100% αλλα δεν στηριζεται ουσιαστικα στην Ελληνικη γλωσσα που δεν υπαρχει ως διευκολυνση σας , αλλα στο οτι δεν εμφανιζεται στο Google με τον τροπο που κανετε την αναζητηση σας. Αυτο λοιπον οντως ισχυει και ηταν κατι που δεν ειχαμε σκεφτει με αυτον τον τροπο , σας ευχαριστω λοιπον διπλα γι αυτο!!

 

Δυστυχως (αυτη ειναι η Ελληνικη πραγματικοτητα) οι αποστολες μας στο εξωτερικο ειναι περισσοτερες απο οτι στην Ελλαδα οτι κι αν σημαινει αυτο (εχουμε αρκετους ανθρωπους που γνωριζουμε και μας υποστηριζουν απο ΟΛΗ την Ελλαδα , αλλα ειναι λυπηρο να βλεπεις οτι ενας ξενος που δεν σε ξερει καν θα σε υποστηριξει πολυ πιο ευκολα απο οτι ανθρωποι που εχεις βοηθησει εδω και 25 χρονια ως επιχειρηματιας στην αγορα.)

 

Με εκτιμηση

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

On 30/4/2018 at 3:48 ΜΜ, το μέλος Zacharopoulos έγραψε:

Βρισκω λοιπον λιγο ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ , ΤΡΑΓΕΛΑΦΙΚΟ , ΔΙΠΡΟΣΩΠΟ και πολλα ακομα , το γεγονος να παραπονιεται καποιος οτι το e-shop Μας δεν εχει Ελληνικα , οταν ο ιδιος αγοραζει απο e-shop του εξωτερικου ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ !!! :hehe:hehe

Κύριε Ζαχαρόπουλε θα σας πρότεινα να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς σας σε αυτούς που κάνουν αγορές από το εξωτερικό. Δεν είμαστε ούτε υποκριτές ούτε τραγελαφικοι ούτε διπρόσωποι.δεν μπορώ όμως να διανοηθώ από έναν επαγγελματία 25ετους εμπειρίας να δίνει μια μπακαλίστικη λύση στον κόσμο που σας παρακολουθεί και σας έχει στηρίξει.Με αυτην την απάντηση υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Το να έχεις έδρα στην Ελλάδα και να μην έχει το σαϊτ σας ελληνικά νομίζω ότι εσείς διώχνετε πρώτα τον κόσμο.

ΥΓ

Καταρχάς η κριτική ήταν για το δικό σας e-shop και για άλλα e-shop και μαγαζιά (μην μπερδευόμαστε) που λέτε και από την στιγμή που βρίσκω το ίδιο προϊόν αφού έχω κάνει την έρευνα μου πρώτα στα ελληνικά σαϊτ και 50€+φθηνότερα (αποδεδειγμένα) φέρνοντας το στην πόρτα μου και επειδή δεν τα βρίσκω στον δρόμο τα 50€ θα το πάρω από έξω και ναι εγώ είμαι αυτός που έριξα την οικονομία. Όχι οι δικές σας απαντήσεις. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eγω αγοραζω δυστηχως μονο απο εξωτερικό....

Γιατι πολυ απλα κανενα Ελληνικο καταστημα δεν διαθετει τα πραγματα που χρησιμοποιω.

Εγω δεν θα αγοραζα απο εσας, για τον απλο λογο ,  το καταστημα σας λογο της ξενης γλωσσας φαινεται για καταστημα εξωτερικου.

Ειναι μεγαλο φαουλ, το να βρισκεσαι Ελλαδα , να εχεις καταστημα στην Ελλαδα, και να μην εχει Ελληνικη γλωσσα στο site....

Πραγματικα πως περιμένεται να αγορασουν απο Ελλαδα?

Δεν θα κατσω καν να μπω στην διαδικασια μεταφρασης...

Έγινε επεξεργασία - nicpapa
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 28/4/2018 at 3:43 ΜΜ, το μέλος worldiver έγραψε:

 

@Zacharopoulos: Προσωπικώς το βρίσκω φάουλ το να είσαι στην Ελλάδα, οι πελάτες σου να μιλάνε Ελληνικά (φαντάζομαι κατά 90%) και το e-shop σου να είναι μόνο στα Αγγλικά.:thumbdown:

 

Διορθώστε με αν κάνω λάθος και υπάρχει κουμπί αλλαγής γλώσσας...

Εγω παλι το βρισκω απλα απαραδεκτο!Δεν ψωνιζω ΠΟΤΕ απο e-shop του εξωτερικου αλλα σιγουρα δεν θα ψωνισω ποτε και απο το συγκεκριμενο καταστημα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Sriz έγραψε:

 

Κύριε Ζαχαρόπουλε θα σας πρότεινα να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς σας σε αυτούς που κάνουν αγορές από το εξωτερικό. Δεν είμαστε ούτε υποκριτές ούτε τραγελαφικοι ούτε διπρόσωποι.δεν μπορώ όμως να διανοηθώ από έναν επαγγελματία 25ετους εμπειρίας να δίνει μια μπακαλίστικη λύση στον κόσμο που σας παρακολουθεί και σας έχει στηρίξει.Με αυτην την απάντηση υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Το να έχεις έδρα στην Ελλάδα και να μην έχει το σαϊτ σας ελληνικά νομίζω ότι εσείς διώχνετε πρώτα τον κόσμο.

ΥΓ

Καταρχάς η κριτική ήταν για το δικό σας e-shop και όχι για άλλα e-shop και μαγαζιά (μην μπερδευόμαστε) που λέτε και από την στιγμή που βρίσκω το ίδιο προϊόν αφού έχω κάνει την έρευνα μου πρώτα στα ελληνικά σαϊτ και 50€+φθηνότερα (αποδεδειγμένα) φέρνοντας το στην πόρτα μου και επειδή δεν τα βρίσκω στον δρόμο τα 50€ θα το πάρω από έξω και ναι εγώ είμαι αυτός που έριξα την οικονομία. Όχι οι δικές σας απαντήσεις. 

Καταρχας η κριτική ήταν για το δικό σας e-shop και όχι για άλλα e-shop και μαγαζιά. Μην παρεξηγηθώ ότι δεν κάνουν και όλοι καλά την δουλειά τους. 

Έγινε επεξεργασία - Sriz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το κάθε κατάστημα έχει την δικιά του λογική και τρόπο λειτουργίας, ας σεβαστούμε λοιπόν τον τρόπο λειτουργίας και την φιλοσοφία του και αν δεν μας αρέσει για τον χψ λόγο είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Ξεφύγαμε απο το αρχικό θέμα που ήταν η παρουσίαση των νέων μικρών ενυδρείων για γαρίδες και μικρά ψάρια, ας μείνουμε εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Και κάτι ακόμη που αφορά γενικά την νοοτροπία μας.

Είναι άδικο το να πιανόμαστε απο το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά και να μην κοιτάμε την γενική εικόνα, την ποιότητα, την ποικιλία, της τιμές και την φροντίδα των ζωντανών. Έτσι όπως το θέσατε το θέμα λέτε ότι παπούτσι απο τον τόπο σου και ας είναι μπαλωμένο με την διαφορά ότι τα ψάρια δεν είναι παπούτσια και ο παράγοντας σωστή συντήρηση των ζωντανών νομίζω πως είναι το βασικότερο απο το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά, δηλαδή τη προτιμάτε μια σελίδα στα ελληνικά με ενυδρεία αχταρμά;

 

Δεν είμαι εις θέση να κρίνω το μαγαζί γιατί απλά δεν τον ξέρω αλλά αν το γνώριζα θα το έκρινα σαν σύνολο και δεν θα βαστιόμουν απο ένα γεγονός που στην τελική δεν έχει να κάνει απολύτως τίποτα με την φροντίδα και την ποιότητα των αγαπημένων μας ψαριών.

 

Γενικά θα πρέπει σαν χομπιστες θα πρέπει να υποστηρίζουμε κάθε μαγαζί που σηντηρεί σωστά τα ζωντανά και όχι αυτά που έχουν ποικιλία και καλές τιμές ενώ τα ψάρια δεινοπαθούν.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το στήσιμο του eshop είναι πολύ άβολο για τον πελάτη. Κρίμα γιατί οι τιμές είναι πολύ καλές. Ξεκινήστε με μια επιλογή που να κόβει τα προϊόντα εκτός στοκ γιατί ο πελάτης χάνεται 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης δικαίωμα σας να έχετε ότι γλώσσα θέλετε στο site σας αλλά δικαίωμα μας και εμάς να μην σας προτιμήσουμε. Ευτυχώς έχει μερικά καλά μαγαζιά στην Ελλάδα και στα ελληνικά και δεν μας κατσαδιάζουν κιόλας όταν τους δίνουμε καμία συμβουλή για το πως θα μας εξυπηρετήσουν καλύτερα ώστε να τους προτιμάμε περισσότερο. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

 Παίδες, σαράντα χρόνια τώρα γκαρίζουμε στα "Συντάγματα". Έχουμε χρέος ως "νέα" γενιά, να δούμε και να κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά. Καλύτερα από τους γονείς μας. Δεν μας παίρνει για αλλιώς, ούτε εμάς ούτε τα παιδιά μας. Ο καθένας από μας έχει το γολγοθά του και ανάλογα από ποιό σημείο της ανηφόρας κοιτάει, βλέπει λιγότερα η περισσότερα.

Κατανοώ τη ψυχολογία του κάθε μαγαζιού καθώς κι εγώ είμαι έμπορος που έχει ν' αντιμετωπίσει τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Όχι από καταστήματα του εξωτερικού στην περίπτωσή μου, αλλά από τα μεγάλα πολυκαταστήματα της χώρας. Πραγματικά δεν μπορεί να σ' αφήσει αδιάφορο  το φαινόμενο του να προτιμούνται  αυτοί οι ανταγωνιστές έναντι εσού, ειδικά στις περιπτώσεις που είσαι φθηνότερος ή έχεις την ίδια τιμή στη χειρότερη. Όταν δε έχω ν' αντιμετωπίσω "πελάτες", οι οποίοι αφού εξυπηρετήθηκαν εκεί (πληρώνοντας περισσότερο και έχοντας ταλαιπωρηθεί απ' τα πέρα δώθε), έρχονται σε μένα για να ζητήσουν πληροφορίες για τη χρήση αυτών των προϊόντων από τους """μαστόρους""" που έχουν βρει, δε κρύβω ότι χάνω τη μπάλα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχοντας στο κεφάλι μου και τις υποχρεώσεις που πρέπει να καλύψω για να έχει νόημα η ύπαρξη του μαγαζιού, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι καθώς νοιώθω αδικημένος. Για να μην το πω αλλιώς...

 Εκτός από έμπορος όμως, είμαι και χομπίστας αρκετά χρόνια και αντιλαμβάνομαι πολύ καλά ποιο είναι το κόστος του χόμπυ μας σήμερα. Χρειάζομαι από ένα μαγαζί να βρίσκω καλές τιμές, ώστε να μπορώ να συνεχίσω μ' αυτό που αγαπώ, όπως και την αναμενόμενη υποστήριξη και τίμια αντιμετώπιση. Τόσο προς εμένα όσο και προς τα ζωντανά. Ο καθένας μας γνωρίζει τις ανάγκες του και μπορεί να επιλέξει το κατάστημα που κρίνει ότι τον εξυπηρετεί. Προσωπικά, με τις αγορές μου θα στηρίξω το ελληνικό μαγαζί που κρίνω ότι το αξίζει, γιατί το χρειάζομαι ανοιχτό. Και θα αξίζει όχι μόνο για τις τιμές αλλά κυρίως για το πόσο σεβασμό δείχνει στο ότι κάνω χόμπυ και στο σεβασμό που δείχνει στα ζωντανά που εμπορεύεται. Από την εμπειρία μου, όποιος δεν σέβεται τα ζωντανά, δεν σέβεται και τον πελάτη στο χώρο μας. Οι διάφορες επικοινωνιακές φιοριτούρες που έχω συναντήσει κατά καιρούς, είναι συνήθως η σημαία τέτοιων περιπτώσεων. Και επειδή χόρτασα με τέτοιες καταστάσεις τόσα χρόνια, δίνω ιδιαίτερη σημασία στα κριτήρια που χρησιμοποιώ για κάθε μαγαζί. Στο κάτω κάτω το 50ευρω δεν το βρίσκουμε στο δρόμο, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. 

 Έτσι βιώνω την όλη κατάσταση και καταλήγω στο ότι ο καθένας έχει το "γολγοθά" του, όπως είπα και στην αρχή. Το να λειτουργούμε ως αγέλη στήνοντας δικαστήρια αβίαστα, δεν βγάζει πουθενά παρά μόνο στην ικανοποίηση των υπό-φύση ενστίκτων μας όπως έγραψε κι ο Χρήστος σε άλλο θέμα. Και αν συνεχίσουμε το άτιμο το θυμικό μας να κάνει κουμάντο, δεν νομίζω να δούμε προκοπή. Μπορούμε με ψύχραιμη σκέψη να εκφραστούμε και να επιλέξουμε, ξεχωρίζοντας την ήρα απ' το στάρι. Με διάθεση κατανόησης- συνεργασίας ίσως κάνουμε κάτι, αλλιώς... Ακόμα και αν χρειαστεί να κάνουμε υπέρβαση.

 

Αν ο/οι διαχειριστές κρίνουν την ανάρτηση άσχετη, κουραστική κλπ έχουν το ελεύθερο να την διαγράψουν.

Έγινε επεξεργασία - kadmos
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Sriz said:

 

Κύριε Ζαχαρόπουλε θα σας πρότεινα να προσέχετε τους χαρακτηρισμούς σας σε αυτούς που κάνουν αγορές από το εξωτερικό. Δεν είμαστε ούτε υποκριτές ούτε τραγελαφικοι ούτε διπρόσωποι.δεν μπορώ όμως να διανοηθώ από έναν επαγγελματία 25ετους εμπειρίας να δίνει μια μπακαλίστικη λύση στον κόσμο που σας παρακολουθεί και σας έχει στηρίξει.Με αυτην την απάντηση υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Το να έχεις έδρα στην Ελλάδα και να μην έχει το σαϊτ σας ελληνικά νομίζω ότι εσείς διώχνετε πρώτα τον κόσμο.

ΥΓ

Καταρχάς η κριτική ήταν για το δικό σας e-shop και για άλλα e-shop και μαγαζιά (μην μπερδευόμαστε) που λέτε και από την στιγμή που βρίσκω το ίδιο προϊόν αφού έχω κάνει την έρευνα μου πρώτα στα ελληνικά σαϊτ και 50€+φθηνότερα (αποδεδειγμένα) φέρνοντας το στην πόρτα μου και επειδή δεν τα βρίσκω στον δρόμο τα 50€ θα το πάρω από έξω και ναι εγώ είμαι αυτός που έριξα την οικονομία. Όχι οι δικές σας απαντήσεις. 

 

 

Υποκριτικο Κυριε μου ειναι το γεγονος να παραπονιεστε (οχι εσεις συγκεκριμενα , γενικα το ειπα , αλλα οποιος εχει την μυγα μυγιαζεται) οτι το E-shop Μας δεν εχει Ελληνικα οταν μονοι σας λετε οτι ψωνιζετε απο E-shop του εξωτερικου!!! Δεν αποκαλεσα κανεναν υποκριτη επι τουτου. Οποιος θελει να μπει μονος του σε αυτη την κατηγορια το κανει.

 

Για το ΥΓ δεν καταλαβαινω καν τι λετε. Μιλησα για διαφορες 8-10% Που σημαινει στα 100 ευρω μιλαμε για 8 και 10 και οχι 50 οπως λετε !! Επισης μιλησα για το δικο μου E-shop Που οι τιμες πχ σε Γερμανικα προιοντα οπως της Sera Ειναι πιο φτηνες σε πολλες περιπτωσεις (οπως τα Led της ιδιας εταιρειας) ακομα και απο γερμανικα E-shop χωρις τα μεταφορικα (αρα μιλαμε για χαοτικη διαφορα) οπως το Aquaristik.

 

Νομιζω οτι στο ΥΓ καπου μπερδευτηκατε και με μπερδεψατε με κατι αλλο που νομιζατε οτι ειπα !

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, nicpapa said:

Eγω αγοραζω δυστηχως μονο απο εξωτερικό....

Γιατι πολυ απλα κανενα Ελληνικο καταστημα δεν διαθετει τα πραγματα που χρησιμοποιω.

Εγω δεν θα αγοραζα απο εσας, για τον απλο λογο ,  το καταστημα σας λογο της ξενης γλωσσας φαινεται για καταστημα εξωτερικου.

Ειναι μεγαλο φαουλ, το να βρισκεσαι Ελλαδα , να εχεις καταστημα στην Ελλαδα, και να μην εχει Ελληνικη γλωσσα στο site....

Πραγματικα πως περιμένεται να αγορασουν απο Ελλαδα?

Δεν θα κατσω καν να μπω στην διαδικασια μεταφρασης...

 

 

Στην πρωτη προταση σας λετε οτι αγοραζετε μονο απο Εξωτερικο (αρα προφανως σε καποια αλλη γλωσσα περα των Ελληνικων)

 

Στην τριτη λετε οτι δεν θα αγοραζατε απο το δικο μου E-shop Γιατι σας φαινεται οτι ειναι E-shop του εξωτερικου , (δηλάδη σαν απο αυτα τα E-shop Που αγοραζετε οπως ειπατε στην πρωτη προταση σας)

 

Τι ακριβως θελετε να πειτε ???? χαχαχαχα

 

Ας βγαλουν οσοι διαβαζουν συμπερασματα μονοι τους !!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Χρήστος said:

Το κάθε κατάστημα έχει την δικιά του λογική και τρόπο λειτουργίας, ας σεβαστούμε λοιπόν τον τρόπο λειτουργίας και την φιλοσοφία του και αν δεν μας αρέσει για τον χψ λόγο είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

Ξεφύγαμε απο το αρχικό θέμα που ήταν η παρουσίαση των νέων μικρών ενυδρείων για γαρίδες και μικρά ψάρια, ας μείνουμε εκεί.

 

:bow::bow::bow:

 

12 hours ago, Χρήστος said:

Και κάτι ακόμη που αφορά γενικά την νοοτροπία μας.

Είναι άδικο το να πιανόμαστε απο το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά και να μην κοιτάμε την γενική εικόνα, την ποιότητα, την ποικιλία, της τιμές και την φροντίδα των ζωντανών. Έτσι όπως το θέσατε το θέμα λέτε ότι παπούτσι απο τον τόπο σου και ας είναι μπαλωμένο με την διαφορά ότι τα ψάρια δεν είναι παπούτσια και ο παράγοντας σωστή συντήρηση των ζωντανών νομίζω πως είναι το βασικότερο απο το ότι η σελίδα είναι στα αγγλικά, δηλαδή τη προτιμάτε μια σελίδα στα ελληνικά με ενυδρεία αχταρμά;

 

Δεν είμαι εις θέση να κρίνω το μαγαζί γιατί απλά δεν τον ξέρω αλλά αν το γνώριζα θα το έκρινα σαν σύνολο και δεν θα βαστιόμουν απο ένα γεγονός που στην τελική δεν έχει να κάνει απολύτως τίποτα με την φροντίδα και την ποιότητα των αγαπημένων μας ψαριών.

 

Γενικά θα πρέπει σαν χομπιστες θα πρέπει να υποστηρίζουμε κάθε μαγαζί που σηντηρεί σωστά τα ζωντανά και όχι αυτά που έχουν ποικιλία και καλές τιμές ενώ τα ψάρια δεινοπαθούν.

 

 

:bow::bow::bow:

 

Σεβασμος σε ανθρωπους σαν εσας !! τιποτα αλλο δεν εχω να σχολιασω!!

με πραγματικη εκτιμηση

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Δημήτρης Tρεχαγυρευόπουλος said:

Το στήσιμο του eshop είναι πολύ άβολο για τον πελάτη. Κρίμα γιατί οι τιμές είναι πολύ καλές. Ξεκινήστε με μια επιλογή που να κόβει τα προϊόντα εκτός στοκ γιατί ο πελάτης χάνεται 

 

Ευχαριστω για την προταση.

 

Αυτο που ζητατε δεν γινεται. Αν ειχα σε στοκ 20.000 κωδικους που εχει το e-shop Και συντομα θα εχει αλλους τοσους θα ειχα κλεισει η θα επρεπε να ειμαι σε αλλη χωρα.

 

Αρα εχει γινει πολυ προσεκτικη επιλογη στα προιοντα που μπορω αμεσα να προμηθευτω και ενημερωνεται ο πελάτης οτι μπορω να το εχω αμεσα σε Χ ημερες (απο το πλαισιο που λεει αν υπαρχει διαθεσιμο η ποτε θα ειναι)  και τον αφηνει να το βαλει στο καλαθι του και να το αγορασει και σε αλλη περιπτωση ωπου δεν μπορω να το προμηθευτω αμεσα εχω κλειδωμενο το κουμπι Add to cart ωστε να μην εχει πληρωσει και να περιμενει ο πελατης κατι το οποιο δεν μπορω να προμηθευτω αμεσα η δεν ξερω καν αν μπορω να ξαναπρομηθευτω!!

 

Ελπιζω να σας βοηθησα να κατανοησετε την λογικη του στοκ.

 

Ευχαριστω πολυ

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Δημήτρης Tρεχαγυρευόπουλος said:

Επίσης δικαίωμα σας να έχετε ότι γλώσσα θέλετε στο site σας αλλά δικαίωμα μας και εμάς να μην σας προτιμήσουμε. Ευτυχώς έχει μερικά καλά μαγαζιά στην Ελλάδα και στα ελληνικά και δεν μας κατσαδιάζουν κιόλας όταν τους δίνουμε καμία συμβουλή για το πως θα μας εξυπηρετήσουν καλύτερα ώστε να τους προτιμάμε περισσότερο. 

 

Εννοειται οτι υπαρχουν. Δεν καταδικασα κανεναν που μας προτεινε πραγματικες λυσεις και μας υπεδειξε πραγματικα προβληματα.

 

Μπορειτε να δειτε στην αντιστοιχη ενοτητα "σχολια για το καταστημα μας" ποσους ευχαριστημενους πελατες εχουμε που μπηκαν στον κοπο να το γραψουν χωρις να το ζητησουμε απλα και μονο για να μας επιβραβευσουν για την δουλεια μας και να μας δωσουν δυναμη να συνεχισουμε. Επισης μπορειτε να ψαξετε και σε αλλα καταστηματα και να δειτε τα αντιστοιχα σχολια ΑΝ υπαρχουν.

 

Ευχαριστω πολυ και παλι

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα σκοπό να "εμπλακώ" και θα επιλέξω να το κάνω με τον πιο σύντομο τρόπο

 

Συνήθως από τέτοιες αντιπαραθέσεις, ζημιώνει το κατάστημα και όχι ο υποψήφιος πελάτης.

 

Η λογική "συμφωνώ και μιλάω ευγενικά" - "διαφωνώ και προσβάλω" δε με βρίσκει σύμφωνο (ποσώς σας ενδιαφέρει, είμαι σίγουρος) αλλά κρατήστε την 1η πρόταση...

Αυτή τη στιγμή με τον τρόπο που απαντάτε στο καθένας μας, σας διαβεβαιώ πως χάνετε πελάτες και δεν κερδίζετε κανένα νέο...

Επιπλέον, θα πρέπει να λάβετε υπόψη πως το συγκεκριμένο φόρουμ, σας δίνει βήμα να προωθήσετε τα προϊόντα σας

Σεβαστείτε λίγο τα μέλη του αποτελούν (στο σύνολο τους)

Έγινε επεξεργασία - Chocolate_Puma
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, kadmos said:

 Παίδες, σαράντα χρόνια τώρα γκαρίζουμε στα "Συντάγματα". Έχουμε χρέος ως "νέα" γενιά, να δούμε και να κάνουμε τα πράγματα διαφορετικά. Καλύτερα από τους γονείς μας. Δεν μας παίρνει για αλλιώς, ούτε εμάς ούτε τα παιδιά μας. Ο καθένας από μας έχει το γολγοθά του και ανάλογα από ποιό σημείο της ανηφόρας κοιτάει, βλέπει λιγότερα η περισσότερα.

Κατανοώ τη ψυχολογία του κάθε μαγαζιού καθώς κι εγώ είμαι έμπορος που έχει ν' αντιμετωπίσει τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Όχι από καταστήματα του εξωτερικού στην περίπτωσή μου, αλλά από τα μεγάλα πολυκαταστήματα της χώρας. Πραγματικά δεν μπορεί να σ' αφήσει αδιάφορο  το φαινόμενο του να προτιμούνται  αυτοί οι ανταγωνιστές έναντι εσού, ειδικά στις περιπτώσεις που είσαι φθηνότερος ή έχεις την ίδια τιμή στη χειρότερη. Όταν δε έχω ν' αντιμετωπίσω "πελάτες", οι οποίοι αφού εξυπηρετήθηκαν εκεί (πληρώνοντας περισσότερο και έχοντας ταλαιπωρηθεί απ' τα πέρα δώθε), έρχονται σε μένα για να ζητήσουν πληροφορίες για τη χρήση αυτών των προϊόντων από τους """μαστόρους""" που έχουν βρει, δε κρύβω ότι χάνω τη μπάλα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχοντας στο κεφάλι μου και τις υποχρεώσεις που πρέπει να καλύψω για να έχει νόημα η ύπαρξη του μαγαζιού, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι καθώς νοιώθω αδικημένος. Για να μην το πω αλλιώς...

 Εκτός από έμπορος όμως, είμαι και χομπίστας αρκετά χρόνια και αντιλαμβάνομαι πολύ καλά ποιο είναι το κόστος του χόμπυ μας σήμερα. Χρειάζομαι από ένα μαγαζί να βρίσκω καλές τιμές, ώστε να μπορώ να συνεχίσω μ' αυτό που αγαπώ, όπως και την αναμενόμενη υποστήριξη και τίμια αντιμετώπιση. Τόσο προς εμένα όσο και προς τα ζωντανά. Ο καθένας μας γνωρίζει τις ανάγκες του και μπορεί να επιλέξει το κατάστημα που κρίνει ότι τον εξυπηρετεί. Προσωπικά, με τις αγορές μου θα στηρίξω το ελληνικό μαγαζί που κρίνω ότι το αξίζει, γιατί το χρειάζομαι ανοιχτό. Και θα αξίζει όχι μόνο για τις τιμές αλλά κυρίως για το πόσο σεβασμό δείχνει στο ότι κάνω χόμπυ και στο σεβασμό που δείχνει στα ζωντανά που εμπορεύεται. Από την εμπειρία μου, όποιος δεν σέβεται τα ζωντανά, δεν σέβεται και τον πελάτη στο χώρο μας. Οι διάφορες επικοινωνιακές φιοριτούρες που έχω συναντήσει κατά καιρούς, είναι συνήθως η σημαία τέτοιων περιπτώσεων. Και επειδή χόρτασα με τέτοιες καταστάσεις τόσα χρόνια, δίνω ιδιαίτερη σημασία στα κριτήρια που χρησιμοποιώ για κάθε μαγαζί. Στο κάτω κάτω το 50ευρω δεν το βρίσκουμε στο δρόμο, όπως ειπώθηκε και παραπάνω. 

 Έτσι βιώνω την όλη κατάσταση και καταλήγω στο ότι ο καθένας έχει το "γολγοθά" του, όπως είπα και στην αρχή. Το να λειτουργούμε ως αγέλη στήνοντας δικαστήρια αβίαστα, δεν βγάζει πουθενά παρά μόνο στην ικανοποίηση των υπό-φύση ενστίκτων μας όπως έγραψε κι ο Χρήστος σε άλλο θέμα. Και αν συνεχίσουμε το άτιμο το θυμικό μας να κάνει κουμάντο, δεν νομίζω να δούμε προκοπή. Μπορούμε με ψύχραιμη σκέψη να εκφραστούμε και να επιλέξουμε, ξεχωρίζοντας την ήρα απ' το στάρι. Με διάθεση κατανόησης- συνεργασίας ίσως κάνουμε κάτι, αλλιώς... Ακόμα και αν χρειαστεί να κάνουμε υπέρβαση.

 

Αν ο/οι διαχειριστές κρίνουν την ανάρτηση άσχετη, κουραστική κλπ έχουν το ελεύθερο να την διαγράψουν.

 

 

τετοιες αναρτησεις δεν ειναι για να διαγραφονται , αλλα για να γινονται κορνιζα !!!!

 

Ευχαριστω πολυ που σπαταλησατε τον χρονο σας για να μας γραψετε την αποψη σας !!!

 

Με εκτιμηση

 

Κωστας Ζαχαροπουλος

 

 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...