Jump to content

Θέμα επικοινωνιακό.


freediver

Recommended Posts

Βρισκόμαστε σε ένα χώρο που προσπαθούμε να κάνουμε το χόμπυ μας, όσο πιο σωστά μπορούμε. Για αυτό τον σκοπό προσπαθούμε να αλληλοβοηθηθούμε και να βελτιωθούμε ή και να προσπεράσουμε όποια προβλήματα εμφανιστούν. Συνεπώς, επικρατεί ένα καθεστώς καλής θέλησης και ευγενείας, καθώς προσφέρουμε και δεχόμαστε ότι είναι απαραίτητο και δυνατό.

Και εδώ είναι το θέμα μου...

Πώς είναι δυνατό να ισχύει αυτό, τη στιγμή που ζητάμε βοήθειες, οποιασδήποτε μορφής, ενώ απαντάμε σε μηνύματα που μας αποστέλλονται, όποτε μας γουστάρει....

Θέμα ευγενείας, βρε παιδιά... Να απαντάμε στα μηνύματα... Αφού μπαίνουμε που μπαίνουμε στο φόρουμ... τον διαθέτουμε το ρημαδοχρόνο... Τσάμπα είναι τα μηνύματα...

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει ενα θεματακι εδω οντως, αλλα δεν γινεται σκοπιμα.συνηθως συμβαινει γιατι καποιος που μπορει να γνωριζει το θεμα δεν μπορει να απαντησει ισως γιατι δεν εχει χρονο.και οσοι μπορουνε να απαντησουν τη συγκεκριμενη στιγμη να μην εχουν της απαραιτητες γνωσεις.

Link to comment
Share on other sites

@freediver Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές καλό είναι θέματα που μας προβληματίζουν να μην τα λυνουμε με pm αλλά με θέματα στο forum

για να μην χάνετε η πληροφορία αλλά να βοηθάει και μελλοντικούς αναγνώστες.Προσωπικά ξέρω πολλούς που λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο!!

 

Για να δούμε όμως τα πράγματα και από μια άλλη οπτική γωνιά.Στα 2.5 χρόνια που είσαι μέλος στην κοινότητα μας δεν σε βλέπω και πολύ ενεργό.

Μην μου πεις οτι δεν έχεις αποκτήσει γνώσεις για να βοηθήσεις νέους χομπίστες ή οτι εσύ δεν έχεις χρειαστεί κάποια βοήθεια όλο αυτό το διάστημα??!!

 

Μήπως λοιπόν η "επίθεση" σου είναι λίγο άδικη ??

 

Σου γράφω εντελώς φιλικά χωρίς την παραμικρή διάθεση αντιπαράθεσης :)

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος freediver έγραψε:

Βρισκόμαστε σε ένα χώρο που προσπαθούμε να κάνουμε το χόμπυ μας, όσο πιο σωστά μπορούμε. Για αυτό τον σκοπό προσπαθούμε να αλληλοβοηθηθούμε και να βελτιωθούμε ή και να προσπεράσουμε όποια προβλήματα εμφανιστούν. Συνεπώς, επικρατεί ένα καθεστώς καλής θέλησης και ευγενείας, καθώς προσφέρουμε και δεχόμαστε ότι είναι απαραίτητο και δυνατό.

Και εδώ είναι το θέμα μου...

Πώς είναι δυνατό να ισχύει αυτό, τη στιγμή που ζητάμε βοήθειες, οποιασδήποτε μορφής, ενώ απαντάμε σε μηνύματα που μας αποστέλλονται, όποτε μας γουστάρει....

Θέμα ευγενείας, βρε παιδιά... Να απαντάμε στα μηνύματα... Αφού μπαίνουμε που μπαίνουμε στο φόρουμ... τον διαθέτουμε το ρημαδοχρόνο... Τσάμπα είναι τα μηνύματα...

Εγώ δεν κατάλαβα γρι.ποιο είναι το πρόβλημα.???

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, και μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Αναφέρομαι σε μηνύματα προσωπικά. Κοινώς π.μ.

Όχι για να λύσω προβλήματα, αλλά όταν λόγου χάρη κάποιος βάζει αγγελία και στέλνουμε μηνύματα δείχνοντας το ενδιαφέρον μας, αλλά δεν παίρνουμε απάντηση.

Ναι, είμαι στο φόρουμ καιρό και κακώς μιλάω λίγο, όμως τείνω να το αλλάξω. Συμφωνώ με το Μάνο, συμβαίνει κάποιες φορές να πει, ακόμα και αυτό που θέλεις να θελεις να πεις κι εσυ. Τι να ξαναλές τότε; Ποτέ όμως δε θέλησα να προσβάλλω κάποιον ή να του γυρίσω την πλάτη.

Συγνώμη αν παρερμηνέφθηκε το κείμενό μου. 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος freediver έγραψε:

Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, και μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Αναφέρομαι σε μηνύματα προσωπικά. Κοινώς π.μ.

Όχι για να λύσω προβλήματα, αλλά όταν λόγου χάρη κάποιος βάζει αγγελία και στέλνουμε μηνύματα δείχνοντας το ενδιαφέρον μας, αλλά δεν παίρνουμε απάντηση.

Ναι, είμαι στο φόρουμ καιρό και κακώς μιλάω λίγο, όμως τείνω να το αλλάξω. Συμφωνώ με το Μάνο, συμβαίνει κάποιες φορές να πει, ακόμα και αυτό που θέλεις να θελεις να πεις κι εσυ. Τι να ξαναλές τότε; Ποτέ όμως δε θέλησα να προσβάλλω κάποιον ή να του γυρίσω την πλάτη.

Συγνώμη αν παρερμηνέφθηκε το κείμενό μου. 

Έχεις απόλυτο δίκιο τουλάχιστον στο κομμάτι που αφορά τις αγγελίες.

Στο δικό μου μυαλό θεωρώ αυτονόητο, να απαντηθούν όλα τα μηνύματα που θα σταλούν σε κάποιον που ανεβάζει μια αγγελία, ακόμη και εαν περιέχουν αρνητικές απαντήσεις. Είναι καθαρά θέμα ευγένειας. Βέβαια αυτό δεν μπορούμε να το απαιτήσουμε, αλλά καλό είναι να το καθιερώσουμε έστω όσοι μπορούν και σιγά σιγά ποιος ξέρει ίσως να γίνει άτυπος κανόνας.:)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος freediver έγραψε:

Δεν τίθεται θέμα παρεξήγησης, και μάλλον δεν έγινα κατανοητός. Αναφέρομαι σε μηνύματα προσωπικά. Κοινώς π.μ.

Όχι για να λύσω προβλήματα, αλλά όταν λόγου χάρη κάποιος βάζει αγγελία και στέλνουμε μηνύματα δείχνοντας το ενδιαφέρον μας, αλλά δεν παίρνουμε απάντηση.

Ναι, είμαι στο φόρουμ καιρό και κακώς μιλάω λίγο, όμως τείνω να το αλλάξω. Συμφωνώ με το Μάνο, συμβαίνει κάποιες φορές να πει, ακόμα και αυτό που θέλεις να θελεις να πεις κι εσυ. Τι να ξαναλές τότε; Ποτέ όμως δε θέλησα να προσβάλλω κάποιον ή να του γυρίσω την πλάτη.

Συγνώμη αν παρερμηνέφθηκε το κείμενό μου. 

 

Αυτό είναι το μόνιμο παράπονό μου από συγχομπίστες. Βάζουν αγγελίες, τους στέλνεις p.m. και σε γράφουν στα παλιά τους υποδήματα.

 

Προσωπικώς, όποτε έβαλα αγγελία, απάντησα σε όσους με τίμησαν με p.m. λέγοντας "ναι" ή "όχι" και ένα απλό "γιατί". Από την άλλη πλευρά, ψάχνω για γαρίδες/moss από το Σεπτέμβριο και όπου έστειλα απάντηση σε αγγελία έφαγα πόρτα, ακόμα περιμένω...

 

Αγαπητοί, αφού βάλατε αγγελία ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ, μην μας γράφετε! Πείτε ότι το δώσατε, ότι δεν σας βολεύει η απόσταση να το στείλετε, το μετανιώσατε, δεν σας αρέσει το nickname μας, το προφίλ μας, το avatar κλπ κλπ κλπ, αλλά ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ! Λίγη ευγένεια ΔΕΝ έβλαψε ποτέ και κανένα.

 

Το συγκεκριμένο θέμα το έχω αναφέρει και στις συναντήσεις μας στους admin, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα προς το παρόν...

 

ΠΡΟΣ ADMIN: με την ευκαιρία του θέματος του φίλου, θα'θελα να προτείνω την τροποποίηση των κανόνων για τις αγγελίες. Να υποχρεούται ο πωλητής ν'απαντά και να δίνεται η δυνατότητα ο παραπονεμένος υποψήφιος αγοραστής να αναφερθεί σε εσάς με συνημμένο το αναπάντητο p.m. που έστειλε. Τότε ο αγενής πωλητής θα χρεώνεται με προειδοποιητική κίτρινη κάρτα και στις τρεις (3) κάρτες (για παράδειγμα) θα διαγράφεται, λόγω της ευγένειας που θα'πρεπε να δείχνει στους συγχομπίστες.

 

Ίσως να φαίνεται λίγο σκληρό, αλλά εδώ δεν είναι χώρος που θα μπεις, θα πουλήσεις και θα φύγεις, αλλά είναι ένα βήμα εποικοδομητικό, αποτελούμενο από ανθρώπους με διάθεση να κουβεντιάσουν, να καταλάβουν τον πόνο σου και να βοηθήσουν στο πρόβλημά σου, δίνοντας τα φώτα τους, βάσει της πολύχρονης εμπειρίας τους. Για τους απλούς πωλητές υπάρχει και η "Χρυσή Ευκαιρία". :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@worldiver Δεν χρειάζονται να γίνουν όλα αυτά καλέ μου φίλε. Εδώ είμαστε μια ενυδρειακή κοινότητα με σκοπό τα χόμπι του ενυδρείου και τίποτα άλλο. Οι αγγελίες υπάρχουν, μόνο και μόνο για εξυπηρέτηση των μελών, και για μένα έχουν δευτερεύουσα σημασία. Να θυμίσω ότι αρκετές φορές υπάρχουν τριβές μεταξύ μελών λόγο συναλλαγών, και μετά βρισκόμαστε όλοι σε δύσκολη θέση. Ούτε λοιπόν κάποιος συντονιστής, ούτε κάποιος διαχειριστής μπορεί να μπει στη διαδικασία που αναφέρεις. Η ευγένεια είναι κάτι που είτε την έχεις, είτε όχι. Κανείς δεν μπορεί να κάνει το δικαστή (εγώ προσωπικά δεν θέλω κι όλας).

Γι αυτό έγραψα και πιο πάνω ας ξεκινήσει ο καθένας από τον εαυτό του να είναι ευγενής με τους άλλους και η καλή ενέργεια μεταδίδεται:D.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος SOTIRIS έγραψε:

@worldiver Δεν χρειάζονται να γίνουν όλα αυτά καλέ μου φίλε. Εδώ είμαστε μια ενυδρειακή κοινότητα με σκοπό τα χόμπι του ενυδρείου και τίποτα άλλο. Οι αγγελίες υπάρχουν, μόνο και μόνο για εξυπηρέτηση των μελών, και για μένα έχουν δευτερεύουσα σημασία. Να θυμίσω ότι αρκετές φορές υπάρχουν τριβές μεταξύ μελών λόγο συναλλαγών, και μετά βρισκόμαστε όλοι σε δύσκολη θέση. Ούτε λοιπόν κάποιος συντονιστής, ούτε κάποιος διαχειριστής μπορεί να μπει στη διαδικασία που αναφέρεις. Η ευγένεια είναι κάτι που είτε την έχεις, είτε όχι. Κανείς δεν μπορεί να κάνει το δικαστή (εγώ προσωπικά δεν θέλω κι όλας).

Γι αυτό έγραψα και πιο πάνω ας ξεκινήσει ο καθένας από τον εαυτό του να είναι ευγενής με τους άλλους και η καλή ενέργεια μεταδίδεται:D.

 

Εγώ έκανα μια πρόταση. Εσείς που είστε υπεύθυνοι συντονιστές, μπορείτε να την αξιολογήσετε και να πράξετε όπως νομίζετε ότι είναι καλύτερα για το ΑΖ. Το ξέρω ότι την ευγένεια ή την έχεις ή δεν την έχεις, αλλά κάπου καταντά κουραστικό το θέμα με την ανάγωγη συμπεριφορά των ανθρώπων γενικότερα.:thumbsd:

 

Πάντως κάτι αντίστοιχο έχει και το e-bay, με το positive/neutral/negative feedback rating, που προειδοποιεί τους υπόλοιπους για το αν είναι αξιόπιστος ένας πωλητής/αγοραστής.

Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος worldiver έγραψε:

 

Εγώ έκανα μια πρόταση. Εσείς που είστε υπεύθυνοι συντονιστές, μπορείτε να την αξιολογήσετε και να πράξετε όπως νομίζετε ότι είναι καλύτερα για το ΑΖ. Το ξέρω ότι την ευγένεια ή την έχεις ή δεν την έχεις, αλλά κάπου καταντά κουραστικό το θέμα με την ανάγωγη συμπεριφορά των ανθρώπων γενικότερα.:thumbsd:

 

Πάντως κάτι αντίστοιχο έχει και το e-bay, με το positive/neutral/negative feedback rating, που προειδοποιεί τους υπόλοιπους για το αν είναι αξιόπιστος ένας πωλητής/αγοραστής.

Χρηστάρα @worldiver αυτό που λέει ο Σωτήρης @SOTIRIS. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να γίνει σε ένα φόρουμ αυτό που λες, διότι η ύπαρξη του είναι για τελείως διαφορετικό σκοπό. Το παράδειγμα που μου δίνεις για το ebay δεν είναι εύστοχο, καθώς είναι ένα site αγοροπωλησιών!! Από κει και πέρα ο καθένας που ανεβάζει μια αγγελία θα ήταν καλό να απαντάει από μόνος του και όχι λόγω βούρδουλα, γιατί μετά πάμε σε άλλο επίπεδο. αχαχαχαχαχα 

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος worldiver έγραψε:

 

Αυτό είναι το μόνιμο παράπονό μου από συγχομπίστες. Βάζουν αγγελίες, τους στέλνεις p.m. και σε γράφουν στα παλιά τους υποδήματα.

 

Προσωπικώς, όποτε έβαλα αγγελία, απάντησα σε όσους με τίμησαν με p.m. λέγοντας "ναι" ή "όχι" και ένα απλό "γιατί". Από την άλλη πλευρά, ψάχνω για γαρίδες/moss από το Σεπτέμβριο και όπου έστειλα απάντηση σε αγγελία έφαγα πόρτα, ακόμα περιμένω...

 

Αγαπητοί, αφού βάλατε αγγελία ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ, μην μας γράφετε! Πείτε ότι το δώσατε, ότι δεν σας βολεύει η απόσταση να το στείλετε, το μετανιώσατε, δεν σας αρέσει το nickname μας, το προφίλ μας, το avatar κλπ κλπ κλπ, αλλά ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ! Λίγη ευγένεια ΔΕΝ έβλαψε ποτέ και κανένα.

 

Το συγκεκριμένο θέμα το έχω αναφέρει και στις συναντήσεις μας στους admin, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτα προς το παρόν...

 

ΠΡΟΣ ADMIN: με την ευκαιρία του θέματος του φίλου, θα'θελα να προτείνω την τροποποίηση των κανόνων για τις αγγελίες. Να υποχρεούται ο πωλητής ν'απαντά και να δίνεται η δυνατότητα ο παραπονεμένος υποψήφιος αγοραστής να αναφερθεί σε εσάς με συνημμένο το αναπάντητο p.m. που έστειλε. Τότε ο αγενής πωλητής θα χρεώνεται με προειδοποιητική κίτρινη κάρτα και στις τρεις (3) κάρτες (για παράδειγμα) θα διαγράφεται, λόγω της ευγένειας που θα'πρεπε να δείχνει στους συγχομπίστες.

 

Ίσως να φαίνεται λίγο σκληρό, αλλά εδώ δεν είναι χώρος που θα μπεις, θα πουλήσεις και θα φύγεις, αλλά είναι ένα βήμα εποικοδομητικό, αποτελούμενο από ανθρώπους με διάθεση να κουβεντιάσουν, να καταλάβουν τον πόνο σου και να βοηθήσουν στο πρόβλημά σου, δίνοντας τα φώτα τους, βάσει της πολύχρονης εμπειρίας τους. Για τους απλούς πωλητές υπάρχει και η "Χρυσή Ευκαιρία". :D

Η αντίστοιχη αδιαφορία υπάρχει και από την άλλη όχθη.... Μου έχει τύχει αρκετές φορές σε αγγελία που έχω ανεβάσει, να δέχομαι πμ με ερωτήσεις ή και παράκληση ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς μαζί μου ή να κρατήσω κάτι, να στέλνω όλες τις ζητούμενες πληροφορίες ή ακόμα και το τηλ μου, και μετά απλά να εξαφανιζονται, χωρίς καν ένα ευχαριστώ ή μια ενημέρωση για το μη ενδιαφέρον τους. 

Όλα λοιπόν στηρίζονται στο επίπεδο ευγένειας κάθε ατόμου, δεν μπορεί να υπάρξει αστυνομία για τα π.μ. Θα έπρεπε δηλαδή η συντονιστική ομάδα να ασχολείται συχνά για ανούσια πράγματα. 

Προσωπικά διαγράφω τις συνομιλίες από τέτοια άτομα και το κρατάω ως αρνητικό δεδομένο, ώστε να αποφύγω την οποιαδήποτε μελλοντική συναλλαγή με αυτό το άτομο. 

Δεν αξίζει να χαλάμε την διάθεση μας :)

Έγινε επεξεργασία - DIMITRIOS
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος DIMITRIOS έγραψε:

Η αντίστοιχη αδιαφορία υπάρχει και από την άλλη όχθη.... Μου έχει τύχει αρκετές φορές σε αγγελία που έχω ανεβάσει, να δέχομαι πμ με ερωτήσεις ή και παράκληση ώστε να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς μαζί μου ή να κρατήσω κάτι, να στέλνω όλες τις ζητούμενες πληροφορίες ή ακόμα και το τηλ μου, και μετά απλά να εξαφανιζονται, χωρίς καν ένα ευχαριστώ ή μια ενημέρωση για το μη ενδιαφέρον τους. 

Όλα λοιπόν στηρίζονται στο επίπεδο ευγένειας κάθε ατόμου, δεν μπορεί να υπάρξει αστυνομία για τα π.μ. Θα έπρεπε δηλαδή η συντονιστική ομάδα να ασχολείται συχνά για ανούσια πράγματα. 

Προσωπικά διαγράφω τις συνομιλίες από τέτοια άτομα και το κρατάω ως αρνητικό δεδομένο, ώστε να αποφύγω την οποιαδήποτε μελλοντική συναλλαγή με αυτό το άτομο. 

Δεν αξίζει να χαλάμε την διάθεση μας :)

 

Και εγώ αντίστοιχα τους βάζω σε προσωπική black list, ώστε να αποφύγω συναλλαγές μαζί τους στο μέλλον... :hehe Και αν χρειαστεί, ενημερώνω φίλους για να τους αποφύγουν και αυτοί.

Link to comment
Share on other sites

Αν όλο το θέμα γίνεται για τις αγγελίες ένα πολύ ωραίο σύστημα έχει το forum insomnia.Κάθε μέλος που βάζει αγγελία αξιολογείτε με θετικές ή αρνητικές ψήφους από τα μέλη που συναναστρέφεται.Αυτό έχει 2 καλά.Οταν θα θελήσω εγώ π.χ. να βάλω μια αγγελία με σκοπό να βρω κάποιο κορόιδο θα σκεφτώ την αρνητική αξιολόγηση και το ρεζίλεμα και δεν θα την βάλω.Οταν θα θελήσω να αγωράσω κάτι από μια αγγελία θα διαβάσω πρώτα το προφίλ του πωλητή και τις αξιολογίσεις του και θα πράξω ανάλογα.

Link to comment
Share on other sites

@kosmas

Εφόσον αναφέρεσαι στο συγκεκριμένο forum θεωρώ οτι γνωρίζεις πως τα τελευταία 5+ χρόνια συντηρείται από

τις αγγελίες και μόνο. . .

Για το υπόλοιπο σκεπτικό μου και την γραμμή του συγκεκριμένου forum διάβασε απλά την απάντηση του Σωτήρη στο

post #8 .

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@rastaman

Mε κάλυψε η δεύτερη σου πρόταση.Την πρώτη την αφήνω ασχολίαστη..............:D

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος kosmas έγραψε:

@rastaman

Την πρώτη την αφήνω ασχολίαστη..............:D

 

Για πες??

Δεν μας ακουει κανεις :hehe

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...