Jump to content

Απαράδεκτη συμπεριφορά αντιπροσώπου.


Recommended Posts

Στις 25/10/2016 αγόρασα από ενυδρειακό κατάστημα μια Hydor Smart Level Top Off. Ένα μήνα αργότερα η συσκευή χάλασε και την επέστρεψα πίσω στο κατάστημα που με την σειρά του την έστειλε στην αντιπροσωπεία για επιβεβαίωση βλάβης εντός εγγύησης. Η βλάβη επιβεβαιώθηκε και μου είπαν ότι η συσκευή θα αντικατασταθεί. 

Ακόμα περιμένω. !!!!!!!!!

Στις 20 Δεκεμβρίου που είπαν κάνε λίγο υπομονή και μόλις έρθει θα σου κάνουμε και δώρο ένα κυκλοφορητή.

Ακόμα περιμένω !!!!

Το δούλεμα που έχει πέσει είναι πλέον πέρα από κάθε λογική. Σε κάθε επικοινωνία μου με το κατάστημα για το πότε θα έρθει η αντικατάσταση η απάντηση που έδινε η αντιπροσωπεία ήταν σε λίγες ημέρες. Πλέον δεν περιμένω άλλο και καταγγέλλω αυτό το customer  service του συγκεκριμένου αντιπροσώπου.

Ανάλογη καταγγελία έστειλα και στην Hydor . 

Αν η διαχείριση του ΑΖ θεωρεί ακατάλληλη την ανάρτηση για οποιαδήποτε λόγο μπορεί να την σβήσει όπως έκανε και κάποια άλλη ενυδρειακή σελίδα του  Facebook από την οποία και αποχώρησα από μέλος Εγώ δεν χαιδεύω κανενός τα αυτιά. 

Μέχρι και σήμερα ,σχεδόν 5 μήνες από την αγορά δεν έχω ακόμα μια επίσημη ημερομηνία παραλαβής.

Ακόμα περιμένω.

Και μετά γρινιάζουν γιατί προτιμούμε το ebay.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα δεν μας είπες ποιό είναι όμως 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος Force έγραψε:

Το κατάστημα δεν μας είπες ποιό είναι όμως 

Το κατάστημα δεν χρειάζεται να αναφερθεί γιατί πρώτον δεν θα μπορεί να απάντηση μη έχοντας πρόσβαση εδώ και δεύτερον γιατί από την αρχή ήθελε να μου επιστρέψει τα χρήματα.

Link to comment
Share on other sites

γίνονται πολλά ευτράπελα στα μαγαζιά αλλά δεν ξέρω να η όλοι καθυστέρηση οφείλετε στο ελληνικό κατάστημα ή στην αντιπροσωπία και στην τελική αφού ήθελαν να σου επιστρέψουν τα λεφτά γιατί δεν τα πείρες να ησυχάσεις και να πάρεις την Hydor απο αλλού.

Από προσωπική εμπειρία θα σου πω πως πολλές ξένες εταιρίες εμάς του Έλληνες μας έχουν γραμμένους και καμιά φορά δεν φταίνε τα ελληνικά μαγαζιά, ότι τους λένε μας λένε.

 

Link to comment
Share on other sites

Το κατάστημα δεν ευθύνεται για αυτό το συμβάν κατά ομολογία του προμηθευτή που όπως αναφέρει δεν υπήρχε stock στην εταιρεία το οποίο μέχρι κάποια στιγμή μπορεί να είναι και θεμιτό αλλά και πιστευτό. Θα προτιμούσα από την αρχή να μου λέγανε οτι δεν υπάρχει stock (που αμφιβάλλω -περιμένω να μου απαντήσει η Hydor) παρά να μου λένε κάθε φορά οτι σε 10 ημέρες έρχεται. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα @PanaGreco και εγω παρόμοιο θέμα έχω. Μου χάλασε και μένα η hydor μετά απο 1 χρόνο λειτουργίας, και μου είπαν απο το κατάστημα οτι θα την στείλουν για να διαπιστωθεί η βλάβη και να γίνει αντικατάσταση.  

Τους ενόχλησα στο κατάστημα 1-2 φορές και κατάλαβα οτι δεν είναι στο χέρι τους, αλλά στο χέρι του προμηθευτή. Κοντεύει 2 μήνες και δεν με έχουν πάρει ακόμη.

Εσένα σου είπαν δώρο αντλία? εμένα οχι!!! :cigar:    (πλάκα κάνω)  

Και για μένα αυτό το πράμα που συμβαίνει, ιδικά στην περίπτωση σου είναι απαράδεκτο. Βέβαια δεν γνωρίζουμε απο την μεριά του προμηθευτή το τι δυσκολίες αντιμετωπίζει. Γιατί θέλω να πιστεύω αν ήταν στην ευχέρεια του να μας την αντικαταστήσει θα το είχε κάνει. Φυσικά δεν παίρνω το μέρος του, και το δίκιο σίγουρα είναι υπερ του πελάτη (εμάς δηλαδή), καθώς δεν ζητάμε κάτι παράλογο, αλλά το αυτονόητο.   

 

Πάλι καλά που είναι χειμώνας και έχουμε ελεγχόμενη εξάτμιση σε σχέση με το καλοκαίρι.:wacko: 

 

Η Hydor σου απάντησε στο mail ? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι τις πιθανές δυσκολίες του προμηθευτή μπορώ να τις καταλάβω με την έλλειψη πιστώσεων και capital controls αλλά δεν μπορώ την κοροϊδία. Θα προτιμούσα να μου έλεγε από την αρχή οτι υπάρχουν κάποιες δυσκολίες και θα αργήσει πολύ και να διαλέξω αν θα περιμένω ή να πάρω τα χρήματα μου πίσω αμέσως και να επιλέξω κάποια άλλη μάρκα.  Η Hydor δεν μου έχει απαντήσει ακόμα. 

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...