pirouzi 2 Σεπτεμβρίου 2016 #1 Share 2 Σεπτεμβρίου 2016 Καλημέρα σε όλους! Στα χρόνια που υπήρχαν δουλειές αλλά και χρήματα , πραγματοποίησα ένα όνειρο που είχα πάντα , αγοράζοντας ένα μεγάλο ενυδρείο 300+ λίτρων . Το γέμισα με ψαράκια γλυκού νερού και το απολάμβανα . Ένα παράμετρο που δεν είχα υπολογίσει και μου κόστισε ακριβά , ήταν οι μεγάλες θερμοκρασίες το καλοκαίρι. Στο σαλόνι που είχα βάλει το ενυδρείο , το καλοκαίρι ανεβαίνει η θερμοκρασία στου 33-35 C βαθμούς. Κάθε καλοκαίρι έχανα 40 έως 60 % των ψαριών μου . Το Σεπτέμβριο το αναπλήρωνα , αγοράζοντας νέα. Για να μην αγοράζω άλλα ψάρια και να έχω ψάρια στο ενυδρείο, αποφάσισα να γυρίσω το ενυδρείο σε αλμυρό νερά με παρακάτω σκεπτικό. Είμαι ερασιτέχνης ψαράς , συχνά πιάνω ψάρια μικρά(Τσιπουρίτσες, λυθρινάκια , και άλλα ) τα οποία ελευθερώνω . Θέλω να μεταφέρω μερικά από αυτά στο ενυδρείο τέτοια εποχή , και να τα ελευθερώσω στη θάλασσα μόλις πιάσουν οι ζέστες . Με αυτό το τρόπο θα έχω ψάρια που αγαπώ στο ενυδρείο , αλλά και θα επιστρέψω μερικά ψάρια (πλέον μεγάλα) στη θάλασσα σαν ένδειξη ευγνωμοσύνης. Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο στήσιμο γιατί δεν ξέρω τίποτα για το αλμυρό νερό. Εξοπλισμός : Κυκλοφορητής με εξωτερικό φίλτρο - λάμπα UV - Θερμοστάτης Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilis4x4 2 Σεπτεμβρίου 2016 #2 Share 2 Σεπτεμβρίου 2016 Κοιτα στα θεματα για Μεσογειακο Ενυδρειο, δεν ειναι και ευκολο Αλλαγες νερου απο Θαλασσα η αν παρεις α/ο προσεξε την αλατοτητα Καλο διαβασμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
niknik 2 Σεπτεμβρίου 2016 #3 Share 2 Σεπτεμβρίου 2016 Καλο.διαβασμα ,και καλο σκεπτικο αλλα δεν ειναι τοσο ευκολο,ευχομαι να πανε ολα καλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε