Jump to content

Απαράδεκτη συμπεριφορά


Recommended Posts

Ω ρε μάνα μου τι έγινε εδώ μέσα;;; Βλέπω ότι το λαϊκό δικαστήριο στήθηκε κανονικότατα! Απ’ ότι φαίνεται στους περισσότερους αρκεί η απάντηση του γιού του κου Ζαχαρόπουλου ο οποίος δεν ήταν και παρών στο τηλεφώνημα. Εάν ο κύριος αυτός μου είχε πει «Συγνώμη κύριε, αυτή τη στιγμή είμαι μόνος μου στο κατάστημα, μπορείτε να πάρετε την τάδε ώρα;» το θέμα για μένα θα είχε λήξει.

 

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά γιατί βλέπω ότι έχουν παρεκκλίνει πολύ από την πραγματικότητα. Θα απαντήσω στον γιο κο Ζαχαρόπουλο λοιπόν.

Κε Ζαχαρόπουλε πραγματικά δεν ξέρω από πού ν αρχίσω με όλα αυτά που γράψατε. Εγώ άνοιξα ένα θέμα σχετικά με την αγενή συμπεριφορά του πατέρα σας (ο ίδιος είπατε ότι εκείνος ήταν στο κατάστημα εκείνη τη μέρα) και εσείς, βασιζόμενοι αργότερα σε ότι αυτός σας μετέφερε μπήκατε εδώ και ξετυλίξατε ένα σεντόνι με ανακρίβειες! Τα πράσινα γράμματα είναι οι δικές μου τοποθετήσεις.

 


1.) προφανως το θεμα των 2 μιση ωρων αναμονης , δεν ειναι κατι για το οποιο ειμαστε υπευθυνοι εμεις ή  ακομα καλυτερα ειχαμε καποια λυση που δεν δωσαμε. Καταλαβαινω απολυτα τον καταναλωτη που θελει να εξυπηρετηθει ΑΜΕΣΑ και θα ηθελα το ιδιο , αλλα υπαρχει και η οπτικη που λεει , "οσο πιο αμεσα ΓΙΝΕΤΑΙ". Χωρις να ενδιαφερει ουσιαστικα κανεναν καταναλωτη (και μεσα σε απολυτες γραμμες και καλα κανει) ειμαι υποχρεωμενος να αναφερω οτι αυτη την στιγμη λογο καλοκαιριου αλλα και απουσιας μου στο εξωτερικο , το καταστημα λειτουργει με εναν ανθρωπο μονο (τον πατερα μου συγκεκριμενα) να εξυπηρετει. Απο την αλλη πλευρα ειναι φανταζομαι κατανοητο απο ολους οτι σε ενα καταστημα ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΔΡΑ , εξυπηρετουνται απο το προσωπικο πρωτα ο καταναλωτης που παρουσιαζεται στην φυσικη εδρα , αμεσως μετα οι αναγκες της φυσικης αυτης εδρας και κατοπιν τα τηλεφωνα και τα Email.

 

Το πρώτο σκέλος που αφορά τον χρόνο αναμονής το αναπτύξατε πραγματικά χωρίς λόγο μια και εγώ δεν στάθηκα στον χρόνο αναμονής. Είπα ότι δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι εκείνη τη στιγμή. Από τη στιγμή όμως που στη συνέχεια έγινε ότι έγινε δεν θα μπορούσε να μην συμπεριληφθεί και αυτό στην αρνητική εντύπωση που μου έκανε το κατάστημά σας. Μπορείτε να ανατρέξετε στο τι έγραψα.

 

2.) Σαν καταναλωτης που ειμαι και εγω με την σειρα μου σε αλλες επιχειρησεις , ειτε στην επαρχια ειτε εκτος Ελλαδος , οταν καλω σε ενα καταστημα για να εξυπηρετηθω τηλεφωνικα και μαλιστα για κατι που απαιτει χρονο , πρωτον ενημερωνω οτι βρισκομαι μακρυα και γι αυτο καλω στο τηλεφωνο και οχι απλα επειδη κανω ερευνα αγορας απο τον καναπε μου , αρα με λιγα λογια ξεκαθαριζω τις προθεσεις μου ωστε να δει ο οποιοσδηποτε καταστηματαρχης οτι σοβαρολογω και δεν "παιζω", δευτερον ΡΩΤΩ εαν ο ανθρωπος που με εξυπηρετει εχει τον χρονο να απαντησει στις ερωτησεις μου ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΝΤΑΙ βεβαια γρηγορα με ενα ναι η με ενα οχι αλλα θελουν αναλυση και συζητηση και προτεινω να καλεσω σε καποια αλλη ωρα πιο ευκολη ή να στειλω ενα email με τις ερωτησεις μου και να απαντηθουν οποτε εχει ΚΑΙ εκεινος χρονο και ΟΧΙ απλα αμεσως τωρα γιατι μπορω εγω.

 

Στο δεύτερο σκέλος τι να πω, για «καναπέδες» διαβάζω, ότι «παίζω» διαβάζω…

Καταρχήν τι θα πει «για να δει ο οποιοσδήποτε καταστηματάρχης ότι…σοβαρολογώ!» γιατί σας κάλεσα κε Ζαχαρόπουλε…για να σας κάνω φάρσα; Να πω λοιπόν ότι το τηλέφωνό μου φαινόταν στην αναγνώριση κλήσης.

Αλλά και να μην το βλέπατε όμως (δεν θα κάνουμε την τρίχα τριχιά), τι θα πει καλώ και το πρώτο πράγμα που λέω είναι «γειά σας καλώ από επαρχία». Και για να καταλάβω τι ήταν αυτό που απαιτούσε χρόνο κε Ζαχαρόπουλε; Θα φτάσουμε όμως και σε αυτό αμέσως μετά.

 

Πρώτα θέλω να ξεκαθαρίσω ότι ο λόγος που τηλεφώνησα στον Κο Ζαχαρόπουλο είναι γιατί κάποιος τον ανέφερε σε θέμα συμφορουμίτη που είχε πρόβλημα με το Tetra φίλτρο του.

Τώρα στο επόμενο κομμάτι.

 

3.) η Συζητηση που εγινε ηταν καπως ετσι.

 

Καλει το μελος Satrianus , σηκωνει το τηλεφωνο ο πατερας μου και ακολουθει ενας διαλογος για το αν υπαρχει συγκεκριμενα το TETRA EX1200 διαθεσιμο και σε τι τιμη. Ο πατερας μου επιβεβαιωνει οτι το κουτι που υπαρχει στο ραφι ειναι οντως σφραγισμενο και διαθεσιμο προς πωληση στην σωστη κατασταση και απανταει οτι η καλυτερη τιμη που μπορουμε να προσφερουμε ειναι τα 155 ευρω !!!

 

Το μελος ρωταει και παλι αν υπαρχουν και θα υπαρχουν ανταλλακτικα και ο πατερας μου απανταει κατι που ηδη εχει ειπωθει νωριτερα στην κουβεντα οτι , "οτιδηποτε πουλαμε στο καταστημα μας υποστηριζεται απο ανταλλακτικα"

 

Εδώ ερχόμαστε στο πραγματικό ζουμί που μπορώ να πω ότι ήταν κι αυτό που με αποτελείωσε όταν το διάβασα και που έχει τη μοναδική ουσία της όλης ιστορίας. Θα ξαναγράψω ακριβώς πως είχε η κουβέντα μας με τον επαναλαμβάνω ΠΑΤΕΡΑ του κου Ζαχαρόπουλου έτσι;

 

Καλώ το κατάστημα. Απαντάει ο πατήρ.

 

Εγώ: "Ναι καλημέρα σας, με ενδιαφέρει ένα φίλτρο σας."

Πατήρ: "Πέστε μου λίγο γρήγορα σας παρακαλώ!"

Εγώ: "…μπορείτε να μου πείτε αν έχετε το tetra ex1200 plus;"

Πατήρ: "Μισό λεπτάκι να κοιτάξω. Ναι το έχουμε, και είναι στα 155 ευρώ"

 

Εδώ να πω ότι διάβασα επίσης ότι ο κος Ζαχαρόπουλος είναι αντιπρόσωπος της tetra. Δεν ξέρω τελικά αν ισχύει, δεν με ενδιαφέρει πλέον έτσι κι αλλιώς. Επίσης όμως διάβασα και σε κάποια ξένα φόρα ότι μπορεί να παρουσιαστεί στα εν λόγω φίλτρα πρόβλημα με την προπέλα (να σπάσει δηλαδή) συνέχισα την ερώτηση:

 

Εγώ: "Σε περίπτωση που χρειαστώ κάποιο ανταλλακτικό όπως μια απλή προπέλλα, μπορείτε να βρείτε;"

ΑΥΤΟ!

Και η συνέχεια είναι γνωστή. Την αναφέρω επακριβώς στο πρώτο πόστ.

 

Πατήρ: "Σας παρακαλώ κύριε! περάστε από δω εάν θέλετε να τα πούμε από κοντά."

Εγώ: "Μα δεν μένω Αθήνα κύριε, σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας, καλημέρα σας."

 

Ούτε περισσότερες σάλτσες ούτε λιγότερες. Ουδέποτε αναφέρθηκε στη συνομιλία μας το: “οτιδήποτε πουλάμε στο κατάστημά μας υποστηρίζεται από ανταλλακτικά» Ποτέ! Ήταν τόσο απότομος που δεν κατάφερα ούτε αυθόρμητα να συνεχίσω την κουβέντα. Και έρχεται τώρα ο γιος να μου βάλει λόγια:

 

Και το εν λογο μελος συνεχιζει με την ερωτηση , μπορειτε να μου πειτε τι ανταλλακτικα εχετε αυτη την στιγμη σε στοκ ??? Μια ερωτηση η οποια προφανως δεν εχει βαση , εφοσον το μελος υποτιθεται οτι δεν εχει ακομα το φιλτρο και ενδιαφερεται να το αγορασει , και μαλιστα ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ...

 

Έλα Παναγία μου, ποιος ο λόγος να ρωτήσω να μάθω τι ανταλλακτικά έχουν σε στοκ;;; Όρεξη είχα να κάτσω να ακούω, ναι, έχουμε 15 τσιμούχες για τα επιστόμια του φίλτρου, 205 βεντούζες και 3 κάνιστρα για τη βιολογία του φίλτρου;;; μπόινγκκκκ

 

Τα υπόλοιπα είναι διάφορα εγκώμια για το άτομό του και την επιχείρησή του, πόσο πάλεψε για το after sales support και άλλα πολλά που μπράβο του μεν, δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα μας δε. Το θέμα είναι η πραγματικά αφοπλιστική αγένεια με την οποία με αντιμετώπισε και στη συνέχεια όπως φαίνεται και η παραπληροφόρηση και από τον γιο (ή του γιου από τον πατέρα δεν ξέρω, δεν με ενδιαφέρει).

 

Και για το τελος καποιες αποριες που μου γεννηθηκαν...

 

Σε ποιο ακριβως προιον αναφερεστε με 370 ευρω οταν η συζητηση ηταν για ενα φιλτρο που σας δωσαμε προσφορα 155 ευρω?? Οχι οτι εχει καμια σημασια , οπως δεν θελω και καμια απαντηση βεβαια.

 

Όχι, έχει κύριε μου, πως δεν έχει. Δεν αγόρασα μόνο φίλτρο, ξέρετε πως είναι αυτά με το χόμπι. Από φίλτρο αρχίζεις και αν έχεις καλή αντιμετώπιση /εξυπηρέτηση και ευγένεια πιθανόν να πάρεις και ορισμένα άλλα «παρελκόμενα». Τα ποσά ανεβαίνουν γρήγορα όταν αγοράζεις ενυδρειακά προιόντα.

 

Επισης τι σας προκαλεσε να πειτε την γνωμη σας σε ενα forum Το οποιο εχετε να επισκεφθειτε απο τον μαρτιο του 2010??? και τι ακριβως πρεπει να υποθεσω εγω ως καταστηματαρχης αλλα και ολα τα υπολοιπα μελη που σας διαβαζουν , ειδικα οταν τελικα υπαρχουν ανακριβειες στα γραφομενα σας  και τελικα δυο πλευρες που δεν συμφωνουν για το πως εγιναν τα πραγματα???

 


Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τη φύση της ερώτησής σας. Φυσικά και θα πω τη γνώμη μου από τη στιγμή που υπάρχει αυτή εδώ η ενότητα!!! Δεν με ενδιαφέρει τι θα υποθέσετε εσείς, με ενδιαφέρει να αναφέρω την εμπειρία μου αυτή.

Και έχω αναφέρει ήδη δυο φορές ότι από εδώ μέσα βρήκα πληροφορίες για εσάς. Άρα εδώ θα καταθέσω το πρόβλημα από τη στιγμή που επαναλαμβάνω υπάρχει και η αντίστοιχη ενότητα με τη δική σας συμμετοχή.

 

Το από πότε έχω να μπω, αν συνεχίζω να ασχολούμαι με το χόμπι ή όχι είναι δική μου υπόθεση και όχι δική σας.

Δεν θα μαλώσουμε για το ποιος είναι πιο ανακριβής κύριε Ζαχαρόπουλε. Εγώ αναφέρομαι σε ένα συμβάν στο οποίο εμπλέκομαι ενώ εσείς όχι. Ας λάβουμε υπόψη μας αυτό λοιπόν πριν κάνουμε οποιαδήποτε άλλη εικασία.

Το θέμα πήρε τεράστια έκταση και μόνο από τα μέλη που αντιμετώπισαν επιθετικά το θέμα αυτό. Φυσικά και δεν θα ασχοληθώ περεταίρω με απαντήσεις προς άλλα μέλη που βιάστηκαν να βγάλουν τη χολή τους και να φουσκώσουν το θέμα με αμπελοφιλοσοφίες.

 

Είναι γνωστό ότι τα τελευταία 5-6 χρόνια που τα κοινωνικά δίκτυα όπως το facebook έκαναν αλματώδη άνοδο, πλέον και η κουτσή Μαρία έχει άποψη. Όχι ότι απαγορεύεται εννοείται να έχεις άποψη, απλά φαίνεται πως δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι τη διαύγεια πνεύματος και την ικανότητα να επεξεργάζονται την πληροφορία μέσα σε μια συζήτηση.

 

Πολλή βιασύνη να βγάλουμε συμπεράσματα.

 

Εδώ κλείνει η ιστορία για μένα, ότι είχα να πω το είπα γιατί το ξεκατίνιασμα δεν είναι της φύσης μου.

Έγινε επεξεργασία - satrianius
Link to comment
Share on other sites

Η δική σου πρόσφατη εμπειρία φίλε μου δεν λέει κάτι στο θέμα που έχω ανοίξει εγώ δυστυχώς. Υπάρχουν στην ενότητα αυτή πολλά θέματα με θετικά σχόλια για το κατάστημα τούτο. Μπορείς να ανοίξεις κι ενα δικό σου και να αναφέρεις την άριστη εξυπηρέτηση που έλαβες.Πάντα φιλικά!

Φίλε μου αν δεν σου αρέσει να ακούς και τις άλλες απόψεις και εμπειρίες εξυπηρέτησης να μην τα διαβάζεις.

Όπως εμείς διαβάζουμε και ενστερνιζόμαστε την άποψη σου να κανείς και εσύ το ίδιο.

Παντα φιλικά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι της φύσης σας αλλά το δημιουργήσατε....

 

Ακούστε ΚΥΡΙΕ μου που δεν ξέρουμε ούτε το όνομα σας ενώ τα δικά μας τα ξέρετε. 

 

 Η κουβέντα έγινε ακριβώς όπως είπα και τις απαντήσεις του πατέρα και συνεργάτη μου τις ξέρω πολύ καλά ακόμα και αν δεν άκουγα ακριβώς τι λέγατε εσείς,  κατάλαβα όμως από τα συμφραζομενα γιατί για κακή σας τύχη από τις 16 κάμερες που έχει το κατάστημα μου οι δυο καταγράφουν και εικόνα αλλά και ΗΧΟ και για κακή σας τύχη ξανά η συζήτηση έγινε ακριβώς μπροστά στην μια από αυτές λίγο πιο δεξιά από το ταμείο. Πριν γράψω εχθές για πρώτη φορά λοιπον ήμουν στην δυσάρεστη θέση να βλέπω και να ακούω μέσω team viewer από την Γερμανια την συνομιλία σας με τον πατέρα και συνεργάτη μου,  δεν αστειεύομαι με τόσο σοβαρά θέματα όπως ένας δυσαρεστενος πελάτης ούτε γράφω στην τύχη.  Πήρατε την απάντηση ελάτε από εδώ γτ ακριβώς ρωτήσατε ΤΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΕΧΕΤΕ το οποίο όπως προείπα δεν έχει καμία βάση σαν ερώτηση αλλά ΚΑΙ είχατε καλυφθεί νωρίτερα από την φράση "ότι πουλάμε έχει ανταλλακτικα".... 

 

Από εκεί και πέρα προφανώς παίζετε όταν ξεκινατε από φίλτρο και καταλήγετε σε ανταλλακτικό χωρίς να έχετε (υποτίθεται) το φίλτρο.... Η ειλικρίνεια τύπου το πήρα απέξω αλλά χάλασε θέλω το τάδε ανταλλακτικό είναι πάντα εκτιμητεα σε σχέση με τους κύκλους τύπου έχετε το φίλτρο,  έχετε ανταλλακτικα,  έχετε φτερωτη??....

 

Προφανώς και αν θέλετε να εξυπηρετηθείτε σωστά πρέπει να αναφέρετε με το "καλημέρα" ότι τηλεφωνείτε από επαρχία ΩΣΤΕ να δώσετε και στον απέναντι να καταλάβει ότι δεν υπάρχει άλλος τρόπος εξυπηρέτησης εκτός από το τηλέφωνο και τα email.  Για ποιον λόγο είμαστε εμείς υποχρεωμένοι να σας ενημερώσουμε πόσο κόσμο έχουμε την ώρα που τηλεφωνείτε και πόσους υπαλλήλους διαθέσιμους αλλά εσείς δεν είστε υποχρεωμένος να μας πείτε ότι τηλεφωνείτε από επαρχία???  Σοβαρολογούμε τώρα η παιζουμε ??? Προφανώς το δεύτερο....

 

Το μόνο λάθος που έκανε ο συνεργάτης μου ήταν ότι σας απάντησε με τιμές από το τηλέφωνο χωρίς να ξέρει ποιος είστε και από που. Αν θέλαμε τέτοιου είδους εξυπηρέτηση και πελάτες δεν θα είχαμε ένα μαγαζί 358 τετραγωνικά ΚΥΡΙΕ μου με 110 ενυδρεία σε έναν αυτόνομο χώρο στο υπόγειο και ένα κάρο εξοπλισμό σε στοκ. Θα είχαμε μια αποθήκη και ένα eshop που όπως είπα είναι έτοιμο εδώ και 2 χρόνια. 

Οι πελάτες που θέλουν εξυπηρέτηση και καθοδήγηση για να έχουν απροβληματιστα συστήματα ξέρουν σε ποια καταστήματα θα απευθυνθούν,  θα βρουν αυτόν που τους καλύπτει και θα μείνουν εκεί ακόμα και αν οι τιμές δεν είναι οι καλύτερες της αγοράς. Έτσι ακριβώς έχουμε χτίσει και εμείς την επιχείρηση μας και έχουμε ευχαριστημένους πελάτες εδώ και 23 χρόνια,   που όπως βλέπετε φαίνεται. Για τους υπόλοιπους υπάρχει βέβαια το eBay το aquaristik κλπ και όπως είπα σε προηγούμενο ποστ μου δεν μπορούμε να τους εξυπηρετήσουμε με ανταλλακτικα για τους λόγους που προανεφερα , μην τα ξαναγράφω...

 

Για να σας φύγει η ίσως οποία απορία αν σήκωνα εγώ το τηλέφωνο δεν θα περνάτε καμιά απάντηση αν δεν μου λέγατε από την αρχή ότι είσαστε από επαρχία και θα σας έλεγα κατευθείαν ελάτε από εδώ... 

 

Απαντάω εγώ κύριε μου γτ μιλάτε για την επιχείρηση μου και βέβαια τους συνεργάτες μου τους εμπιστεύομαι γι αυτό και είναι στην θέση αυτή.

 

Για να τελειώνει αυτή η κατάσταση , παρατηρήσατε φανταζομαι ότι τα υπόλοιπα μέλη πήραν χαμπάρι τον σκοπό της δημοσίευσης και αυτό με καλύπτει απόλυτα. 

Αν θέλατε να ενημερώσετε όπως λέτε τα άλλα μέλη τότε όλα αυτά τα χρόνια θα είχατε κάνει ένα ΘΕΤΙΚΟ σχόλιο σε κάποιο άλλο από τα καταστήματα που έχουν βήμα στο φόρουμ και σίγουρα έχετε ψωνίσει.... Οπότε μην το συνεχίζετε.

 

Έτσι κι αλλιώς όπως βλέπετε δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τέτοιου είδους ποστ. Δεν είστε ο πρώτος που προσπάθησε να λασπολογισει χωρίς κάποιο λόγο το οποίο είναι πασιφανές. Τέτοιου είδους ποστ σε επιχειρήσεις όπως εμείς μόνο καλό κάνει....

 

Καλή συνέχεια λοιπόν σε ολους

 

Κώστας Ζαχαροπουλος

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

με ξεπερνα η απαντηση αντι να πειτε δεν ειχαμε προθεση να σας αποπαρουμε και πως μπορω να σας βοηθησω λετε οτι βλεπατε και ακουγατε την συνομιλια με team viewer απο γερμανια!!!σταματηστε να ψαχνετε για φαντασματα δεν βλεπω καποιο σκοπο πισω απο αυτο!ο πατερας σας εχει την συνταξουλα του και τα πηρε ο ανθρωπος και μιλησε ασχημα σιγα τα ωα

Έγινε επεξεργασία - odin79
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσέξτε πως μιλάτε παρακαλώ,  δεν νομίζω ότι μας ξέρετε τόσο καλά και σας έχουμε δώσει το δικαίωμα.... 

 

Για να μην σβήσω εγώ το ποστ και κατηγορηθώ και γι αυτό,  παρακαλώ να κάνουν ότι πρέπει οι συντονιστές....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Odin ειχα σκοπο να σε γλεντησω ασχημα...πολυ ασχημα κ με απτα επιχειρηματα...
Αυτα που εγραψες σε εκαναν να τη γλυτωσεις...
Κ επειδη μαλλον θα παρεξηγηθεις αν σου ριξω τα μπινελικια σου(γιατι τονποστ σου αυτο θελει)...θα σου πω οτι απλα θα επρεπε να ντρεπεσαι...
Οχι σαν μελος του αζ ουτε σαν χομπυστας ουτε φιλος η' γνωστος του κυριου βασιλη...αλλα σαν ανθρωπος...ξεφτυλιζετε το χομπυ...

Το φλουδας ηταν το λιγοτερο που σου αξιζε...βλεπω μπροστα γενικα...διακρινω φλουδες γρηγορα...

Πηγαινε στην αλλη παραλια τωρα να το παιζεις επαναστατης κ φασαριας...

και αν κρίνω και από το παρελθόν ετοιμασου και για συντονιστιλικη μιας και το βραβειο αυτον που το κανουν μπαχαλο εδω ειναι αυτο εκει ..

Κοιτα που φτασαμε ρε γαμω το χομπυ που κανουμε ρεεεεε
Ενας τυχαρπαστος να μιλαει κ να προσβαλει για τη συνταξη ενος ανθρωπου κ να μιλαει για τη συμπεριφορα του
Ελληναρες χομπυστες φαπες κ κριση που θελετε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ η οποία κουβέντα να συνεχιστεί όμορφα χωρίς άσχημα σχολεία.

Δεν μας αφορά το τι έχει ο Πατέρας του Κ.Ζαχαροπουλου η κανενός άλλου ο Πατέρας.

για όνομα του θεού...

Link to comment
Share on other sites

Odin ειχα σκοπο να σε γλεντησω ασχημα...πολυ ασχημα κ με απτα επιχειρηματα...

Αυτα που εγραψες σε εκαναν να τη γλυτωσεις...

Κ επειδη μαλλον θα παρεξηγηθεις αν σου ριξω τα μπινελικια σου(γιατι τονποστ σου αυτο θελει)...θα σου πω οτι απλα θα επρεπε να ντρεπεσαι...

Οχι σαν μελος του αζ ουτε σαν χομπυστας ουτε φιλος η' γνωστος του κυριου βασιλη...αλλα σαν ανθρωπος...ξεφτυλιζετε το χομπυ...

Το φλουδας ηταν το λιγοτερο που σου αξιζε...βλεπω μπροστα γενικα...διακρινω φλουδες γρηγορα...

Πηγαινε στην αλλη παραλια τωρα να το παιζεις επαναστατης κ φασαριας...

Κοιτα που φτασαμε ρε γαμω το χομπυ που κανουμε ρεεεεε

Ενας τυχαρπαστος να μιλαει κ να προσβαλει για τη συνταξη ενος ανθρωπου κ να μιλαει για τη συμπεριφορα του

Ελληναρες χομπυστες φαπες κ κριση που θελετε

πωπω παρε ενα ζαναξ να ηρεμησεις και το χαπι της καρδιας μην ξεχασεις!α η αλλη παραλια λεγεται aquatek πες το δεν ειναι ο βολντεμοντ που δεν πρεπει να λεμε το ονομα του.η συμπεριφορα σου ειναι τουλαχιστον υποπτη μηπως δουλευεις εκει και θιγεσαι?τελος δωσε τοπο στη οργη σε παρακαλω και μη με γλεντησεις πολυ φοβαμαι!!!

Link to comment
Share on other sites

Είχα να ασχοληθώ λόγω δουλειάς πολύ με το χόμπυ και το φόρουμ και θεωρούσα ότι αυτές οι συμπεριφορές και τα ξεκατίνιασματα είχαν σταματήσει από την εποχή μου ήμουν και εγώ συντονιστής όπως και ο φίλος μου Μιχάλης(mad).

Εγώ που ξέρω προσωπικά και τον πατέρα και γιό Ζαχαρόπουλο Είναι υπόδειγμα ευγαινιας και απροθυμίας για να εξυπηρετείσουν. Παιδιά δεν είναι τα παρατράγουδα εδώ ενυδρειακο φόρουμ είναι, ανεβάστε τα ποστ σας με ενυδρειακα Θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζοντας το σύνολο του θέματος τελικά για το συμβάν και επειδή δυστυχώς μέχρι σήμερα και αναφέρομαι σε 11 χρόνια λειτουργίας του ΑΖ ποτέ δεν χρειάστηκε να παρεμβουμαι ως συντονιστική ομάδα και προςωπικα εγώ σε θέμα καταστήματος,

Αλλά με τέτοιες συμπεριφορές και ξεφεύγοντας από τον σκοπό του ΑΖ γενικά που είναι το να κάνουμε το

Χόμπι μας το Ενυδρειο μας και μόνο αυτό δεν θα δόσω άλλο χώρο για κανένα επόμενο προσβλητικό μήνυμα...

Πρώτη φορά και εύχομαι και τελευταία το παρών θέμα κλειδώνει

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...