Jump to content

Βενζινη vs πετρελαιο.


Recommended Posts

Θα σας γράψω σε λίγο αναλυτικά για το φίλτρο μικροσωματιδίων, μιάς και είμαι παρολίγο "καμμένος"....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μου αρέσει που ο μηχανικός σου έχει βγάλει συμπέρασμα. Δηλαδή αν εμένα η δουλειά μου απέχει πολύ λίγα χιλιόμετρα και χρειάζομαι μισή ώρα για να φτάσω, το αυτοκίνητο δεν θα έχει ζεσταθεί.

Όντος οι πετρελαιοκινητήρες θέλουν καλό ζέσταμα, αλλά όχι οι ραπτομηχανές που βάζουν στα αυτοκίνητα. Καλό ζέσταμα θέλουν οι πολύ μεγάλες πετρελαιομηχανές σαν και αυτές που βάζουν στα βαπόρια, στους σταθμούς παραγωγής ρεύματος, σε εργοστάσια κτλ. Αυτές οι μηχανές οι απόδοσή τους είναι χιλιάδες άλογα και ο σχεδιασμός τους και η λειτουργία τους δεν έχει καμία σχέση με τους πετρελαιοκινητήρες των αυτοκινήτων. Οι λόγοι είναι δεκάδες και δεν είναι του παρόντος να τους εξηγήσω. Απλά αυτές οι μηχανές πρώτα πρέπει να έρθουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας και έπειτα να παράγουν έργο

Όλοι οι κινητήρες ανεξαίρετός καυσίμου θέλουν ζέσταμα. Στο πετρέλαιο θέλει λίγο μεγαλύτεροι προσοχή. Όχι τίποτα σπουδαίο, απλά με λίγο σύνεση η οδήγησή μας στα πρώτα χιλιόμετρα. Μην ακούτε τρελά πράγματα. Αν στην χώρα μας θέλει καλό ζέσταμα ο κινητήρας πριν ξεκινήσουμε, στην Γερμανία τι κάνει ο οδηγός, το ξεκινά από το βράδυ για να φύγει το πρωί;

Κάτι που δεν λένε στα συνεργεία είναι ότι ζέσταμα δεν θέλει μόνο ο κινητήρας.

Δηλαδή αν κάτσεις και ζεστάνεις την μηχανή στην αρχή είσαι έτοιμος να φύγεις;

Ζέσταμα θέλει και το λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων όπου άμα δεν τσουλήσει το αμάξι δεν ζεσταίνεται. Ζέσταμα θέλει και το διαφορικό και τα ακρόμπαρα και οι αναρτήσεις και τα λάστιχα, και, και και…….

Γιαυτό λέμε ότι όλο το αυτοκίνητο θέλει ζέσταμα, και το καλύτερο ζέσταμα είναι να το ξεκινήσουμε γλυκά και χαλαρά στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής.

Φιλε μου απαντας λιγο ειρωνικα κ με πικραινεις... Οτι αν κανεις μιση ωρα να διανυσεις τα 30 χλμ μπορω κ γω να αντιληθφω οτι ο κινητηρας φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας.Δε το παιζω παντογνωστης κ αναφερω οτι σε μια συζητηση που εκανα με μηχανικο αποφοιτο τ.ε.ι. μηχανολογιας μου ειπε οτι τα ντιζελ ταλαιπωρουντε οταν τα κινουμε για μικρες αποστασεις.Νομιζω ημουν σαφης κ εγινα κατανοητος.Επισης κ εγω κ ο μηχανικος μου γνωριζουμε οτι ειναι δυσκολο,εως ακατορθοτο να μπουν οι κινητηρες των χιλιαδων κυβικων εκατοστων που προαναφερεις σε επταθεσιο... Έγινε επεξεργασία - johnbaggios
Link to comment
Share on other sites

Δεν το γνωρίζω αυτό. Αν μπορείς να μάθεις κάποιες λεπτομέρειες Τι φιλτράρει το φίλτρο αυτό και πια μικροσωματίδια εννοεί

Ότι μαθαίνουμε καλό είναι

Κατ' αρχας να διευκρινησω οτι ο εν λογω φιλος ειναι επαγγελματιας μηχανικος εξειδικευμενος στη citroen και του εμπιστευομαι το αμαξι μου με κλειστα ματια. Οτι μου ειπε ισχυει για τα πετρελαιοκινητα της citroen σιγουρα και ισως για αλλες μαρκες μιας που ολη τεχνολογια-τεχνογνωσια πλεον μοιραζεται.

Ολοι οι ντιζελ κινητηρες αυτοκινητων εφοδιαζονται με το περιφιμο φιλτρον μοκροσωματιδιων το οποιο κατακρατει μικροσωματιδια (βρωμιες το αντιλαμβανομαι εγω) του καυσιμου και το στελνει καθαροτερο για καυση. Μαζι με το καυσιμο η cotroen τουλαχιστον προσθετει καποιο επιπροσθετο καθαριστικο,(δεν θυμαμαι ονομα),για να καθαριζεται το εν λογω φιλτρο. Αυτη η διαδικασια εκκινει απο τον εγγεφαλο του αυτοκινητου και χρειαζεται καποια ωρα για να ολοκληρωθει αυτοματα. Αυτη η ωρα λοιπον στο σταματα-ξεκινα της πολης δεν υπαρχει και ο εγγεφαλος κοβει τον αυτικαθαρισμο του φιλτρου. Γι' αυτοβπροτεινεται καποια διαδρμη συνεχομενη με μια μεση ταχυτητα.

Και παλι με ολη αυτη τη διαδικασια το φιλτρο μοκροσωματιδιων θα χρειαστει αλλαγη, αλλα σε πολυυυυυωμεγαλυτερο αριθμο χλμ.... 250000+

Αυτα τα ολιγα μου ειπε ο μηχανικος μου, λεγοντας οτι οι ντιζελ ειναι φοβεροι κινητηρες εν γενει.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Θα σας γράψω σε λίγο αναλυτικά για το φίλτρο μικροσωματιδίων, μιάς και είμαι παρολίγο "καμμένος"....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Περιμενουμε Δημητρη.
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου απαντας λιγο ειρωνικα κ με πικραινεις... Οτι αν κανεις μιση ωρα να διανυσεις τα 30 χλμ μπορω κ γω να αντιληθφω οτι ο κινητηρας φτανει σε θερμοκρασια λειτουργιας.Δε το παιζω παντογνωστης κ αναφερω οτι σε μια συζητηση που εκανα με μηχανικο αποφοιτο τ.ε.ι. μηχανολογιας μου ειπε οτι τα ντιζελ ταλαιπωρουντε οταν τα κινουμε για μικρες αποστασεις.Νομιζω ημουν σαφης κ εγινα κατανοητος.Επισης κ εγω κ ο μηχανικος μου γνωριζουμε οτι ειναι δυσκολο,εως ακατορθοτο να μπουν οι κινητηρες των χιλιαδων κυβικων εκατοστων που προαναφερεις σε επταθεσιο...

Αδελφέ με παρεξήγησες. Δεν νομίζω να σε ειρωνεύτηκα πουθενά και αν νομίζεις κάτι τέτοιο, σου ζητώ συγνώμη !  Τα λεγόμενα του μηχανικού σου σχολίασα και επειδή  γνωρίζω αρκετούς τέτοιους <<επιστήμονες>>  που στο μόνο που είναι καλή, είναι να γδέρνουν τον κοσμάκι   

Δεν λέω πως ο φίλος σου ανήκει σε αυτήν την  κατηγορία, άλλωστε δεν τον ξέρω και δεν μπορώ να έχω άποψη για αυτόν.

Επίσης δεν έγραψα πουθενά ότι ένας τεράστιος κινητήρας μπορεί να χωρέσει σε επταθέσιο   ούτε αναφέρθηκα σε συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου.  

Link to comment
Share on other sites

Οκ παω πασο αλλα επειδη κ ο μηχανικος μου ειναι χρονια στο επαγγελμα κ ιδιοκτητης εξιουσηοδοτημενου της οπελ σας ειπα του μου ειπε.Σορρυ που ανεβασα τους τονους.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχας να διευκρινησω οτι ο εν λογω φιλος ειναι επαγγελματιας μηχανικος εξειδικευμενος στη citroen και του εμπιστευομαι το αμαξι μου με κλειστα ματια. Οτι μου ειπε ισχυει για τα πετρελαιοκινητα της citroen σιγουρα και ισως για αλλες μαρκες μιας που ολη τεχνολογια-τεχνογνωσια πλεον μοιραζεται.

Ολοι οι ντιζελ κινητηρες αυτοκινητων εφοδιαζονται με το περιφιμο φιλτρον μοκροσωματιδιων το οποιο κατακρατει μικροσωματιδια (βρωμιες το αντιλαμβανομαι εγω) του καυσιμου και το στελνει καθαροτερο για καυση. Μαζι με το καυσιμο η cotroen τουλαχιστον προσθετει καποιο επιπροσθετο καθαριστικο,(δεν θυμαμαι ονομα),για να καθαριζεται το εν λογω φιλτρο. Αυτη η διαδικασια εκκινει απο τον εγγεφαλο του αυτοκινητου και χρειαζεται καποια ωρα για να ολοκληρωθει αυτοματα. Αυτη η ωρα λοιπον στο σταματα-ξεκινα της πολης δεν υπαρχει και ο εγγεφαλος κοβει τον αυτικαθαρισμο του φιλτρου. Γι' αυτοβπροτεινεται καποια διαδρμη συνεχομενη με μια μεση ταχυτητα.

Και παλι με ολη αυτη τη διαδικασια το φιλτρο μοκροσωματιδιων θα χρειαστει αλλαγη, αλλα σε πολυυυυυωμεγαλυτερο αριθμο χλμ.... 250000+

Αυτα τα ολιγα μου ειπε ο μηχανικος μου, λεγοντας οτι οι ντιζελ ειναι φοβεροι κινητηρες εν γενει.

 

Το dpf είναι αυτό το περίφημο φίλτρο...Και ο λόγος που σου είπε ο μηχανικός είναι που δεν κάνει για πόλη..Να προσθέσω ότι για να ξεκινήσει τη διαδικασία καθαρισμού του πρέπει να είναι το αυτοκίνητο να είναι εν κινήσει για συνεχόμενη απόσταση και χρόνο. Τα 30χλμ, που αναφέρθηκαν προηγουμένως, μπορεί να μην αναφέρθηκαν τυχαία προηγουμένως.Η αντικατάσταση του είναι πολύ ακριβή! Αν δεν κάνεις χιλιόμετρα μην πάρεις diesel!Μπορεί να είναι πιο ανθεκτικοί αλλά πρέπει να χρησιμοποιούνται!

Έγινε επεξεργασία - gallos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα σας γράψω σε λίγο αναλυτικά για το φίλτρο μικροσωματιδίων, μιάς και είμαι παρολίγο "καμμένος"....

Sent from my iPhone using Tapatalk

??????????
Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...