Jump to content

Βενζινη vs πετρελαιο.


Recommended Posts

Ανοιγω το θεμα φιλοι για να ακουσω γνωμες για αυτοκινητο. Βενζινη η πετρελαιο; Μιας και λογω του οτι θα χρειαστει να το δω σοβαρα το θεμα αμεσα, να ακουσω γνωμες και εμπειριες.

Και τεχνικες αποψεις καλοδεχουμενες ιδιαιτερα.

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεις να αγορασεις πανω απο 1400 κυβικα παρε πετρελαιο.

Απο φιλους που εχω που δουλευουν σε ανταλακτικα αυτοκινητων σε διαφορες εταιριες τα μικρα diesel βγαζουν καποια προβληματα στις ανλιες υψηλης πιεσης που εχουν, οι οποιοες ειναι πανακριβες. Για οσο καιρο εχεις εγγυηση αυτο ειναι οκ μετα ομως;

Απο οτι μου εχουν πει η ποιοτητα του καυσιμου ειναι οτι να ναι οποτε το μεγαλυτερο μερος ευθηνης για τις ζημιες ειναι εκει.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχας να πω οτι θα ειναι μεταχειρισμενο το οχημα. Παιζει καποιο ρολο φανταζομαι.

Κοιταω για 7θεσιο αμαξι. Αρα τα κυβικα θα ειναι 1,6 και πανω.

Έγινε επεξεργασία - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Σε 1,6 και πάνω και εγω πετρέλαιο μαλλον θα διάλεγα... Βέβαια έχουν και σημαντική διαφορά στην τιμή αγοράς όποτε παίζει ρόλο και η χρήση που του κάνεις, δηλαδή ποσά χιλιόμετρα το χρόνο. Αν δεν κάνεις και πολλά μπορει να συμφέρει και η βενζίνη. Βέβαια μακροπρόθεσμα το πετρέλαιο θα βγει πιο οικονομικό σίγουρα....

Σε βενζίνη θα πήγαινα αν ήθελα κατι πιο γρήγορο και σπορ, αλλα αφού λες για 7 θεσιο νομίζω καλύτερα πετρέλαιο...

Βέβαια αφού πας για μεταχειρισμένο ειναι και τι θα βρεις ειδικά στο 7 θεσιο δε γνωρίζω τι επιλογές υπάρχουν...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε 7θεσιο παιδια πολυ συγκεκριμενες επιλογες.

Ζαφιρα οπελ πχ 1,8 νενζινη η 1,7πετρελαιο πχ.

Καπως ετσι 3-4 μοντελα σε βενζινη τα παλαιοτερα και πετρελαιο τα νεωτερα 11' πχ καινπιο ακριβα βεβαια.

Έγινε επεξεργασία - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Σε 7θεσιο έχω δει και το qashqai. Πολύ ωραίο αν και προτιμάω τα γερμανικά αυτοκίνητα, το συγκεκριμένο ειναι πολύ ωραίο. Βέβαια δεν το έχω οδηγήσει ποτέ ούτε έχω μπει να δω το σαλόνι του...

Επίσης ηVW έχει κάποιο πολυμορφικό που δε θυμάμαι πως λέγεται το μοντέλο που μπορει να βγαίνει σε 7 θεσιο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε 7θεσιο έχω δει και το qashqai. Πολύ ωραίο αν και προτιμάω τα γερμανικά αυτοκίνητα, το συγκεκριμένο ειναι πολύ ωραίο. Βέβαια δεν το έχω οδηγήσει ποτέ ούτε έχω μπει να δω το σαλόνι του...Επίσης ηVW έχει κάποιο πολυμορφικό που δε θυμάμαι πως λέγεται το μοντέλο που μπορει να βγαίνει σε 7 θεσιο. Sent from my iPhone using Tapatalk

Συμφωνώ μαζί σου. Είναι πολύ καλό αμάξι το nissan.

Δεν συζητώ συγκεκριμένα κάποια μάρκα, αλλά το ερωτηματικό για το καύσιμο.

Έχω ακούσει μόνο καλά για τα πετρέλαια αλλά και ότι αν σου βγάλει χοντρή ζημιά την πάτησες. Ή βενζίνη πάλι είναι πιο φθηνά τα αυτοκίνητα αλλά δεν είναι τόσο οικονομικό καύσιμο...

Πχ πετρέλαιο του 11 με 185000 χλμ ή βενζίνη του 08 με 90000χλμ;;;

Έγινε επεξεργασία - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Θα πρέπει να εξετάσεις και αλλα, όπως τι εξοπλισμό έχει το καθένα...

185000 απο τη μια ειναι πολλά χλμ αλλα απο πετρέλαιο δεν είχα ποτέ για να σου πω. Σίγουρα θα συμφέρει στο καυσιμο και το 7 θεσιο θα καίει... Και απο άποψη κυβικών και απο άποψη φορτωματος και βάρους.

Με τα service και τις ζημιές δε ξέρω τι παίζει αλλα έχω ακούσει για τα πετρέλαια ότι έχουν μεγαλύτερο κόστος συντήρησης απο τη βενζίνη...

Επίσης στο παράδειγμα που δίνεις δε ξέρω αν θα έπαιρνα αμάξι που σε 5 χρόνια έχει 185000χλμ, δηλαδή έκανε πάνω απο 30000 χλμ το χρόνο. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ειναι απο leasing εταιρικό και να έχει φάει σκίσιμο... Πρόσεξε το αυτο στα μεταχειρισμένα, όπως και τα ίσως... Γυρισμένα κοντέρ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μερικές γνώμες..

 

 

Zafira, C-Max και Grand C-Max. 
Όλα είναι σκυλιά, αλλά προσωπικά θα πήγαινα στα Ford. Λίγο πιο άνετα και λίγο πιο απολαυστικά στο δρόμο

 

να κοιταξεις το Touran.

 

qashqai σε 7θέσιο

 

καταπληκτικούς χώρους έχει το Ford Galaxy. Έχει ένας φίλος diesel έκδοση (αγορασμένο μεταχειρισμένο στη Γερμανία) και είναι πολύ ευχαριστημένος. Το μόνο 7θέσιο που έχω δει με ικανοποιητικό χώρο αποσκευών ακόμα και όταν γίνεται χρήση των πίσω καθισμάτων.

 

 

Αξίζει να τσεκάρεις ..

Opel Zafira Tourer

Nissan Qashqai+2

Ford Grand C-MAX

Fiat 500L Living

Chevrolet Orlando

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω για τις ιδεες παιδες. Η αληθεια ειναι οτι στα χρηματα που διαθετω παιζει το ζαφιρα η το τουραν της wv.

Τα γυρισμενα κοντερ, ασε που να εχεις εμπιστοσυνη....ειτε βενζινη ειτε πετρελαιο....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έχω πετρέλαιο, συμφέρει πολύ αν κάνεις πάνω 20000-25000 χλμ το χρόνο. Διαφορετικά αργεί η απόσβεση. Εγώ πετρέλαιο με 185000 χλμ δεν θα αγόραζα με τπτ. Εκτός αν ήταν εγγυημένα χιλιόμετρα και με book service απο αντιπροσωπεία. Και πάλι με επιφύλαξη. Είχε αγοράσει φίλος ένα Α6 με τόσα χιλιόμετρα και το πλήρωσε χρυσό στο συνεργείο. Χαλάσαν συνεχόμενα αντλία νερού και πετρελαίου...Γενικά υπολόγισε εξοικονόμηση σε σχέση με την βενζίνη στο 55-60% σε ανοικτό δρόμο (χαλαρή οδήγηση 90-110) και 35-40% εντός πόλης. Τα service είναι πιο αραιά αλλά και πιο ακριβά οπότε δεν έχεις όφελος από αυτό. Θέλει προσοχή στο καύσιμο μόνο από πρατήριο εγγυημένο (αν γίνεται εταιρικό) και πάντα το ακριβό (avio, vpower κλπ) έχει μικρότερο ποσοστό σε βιοντίζελ. Ανά κάποια χιλιόμετρα θέλει να ρίχνεις καθαριστικό για το βιοντίζελ. Σημαντικό, το αμάξι δεν πρέπει να μένει ακίνητο για μεγάλα χρονικά διαστήματα (τύπου βδομάδα κλπ). Κινδυνεύει να σχηματιστεί ένα πράμα σαν "μύξα" λόγο του βιοντίζελ και να σου τα φράξει όλα. Για αυτό και το καθαριστικό που ανέφερα προηγουμένως. Γενικά απο συζητήσεις έχω καταλήξει ότι το ιχ πετρέλαιο πρέπει να κάνει χιλιόμετρα για να είσαι και εσύ ήσυχος και το αμάξι κομπλέ. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει οτι οι πετρελαιοκινητηρες εχουν πολυ μεγαλυτερη διαρκεια ζωης απο τους βενζινης. Αρα 180000χλμ πχ λενε οτι ειναι μια χαρα για εναν πετρελειοκινητηρα (αφου εχουν ζωη 300000 + χλμ).

Τωρα κατα ποσο αυτο ειναι αληθεια;

Έγινε επεξεργασία - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Link to comment
Share on other sites

και αληθεια να ειναι αυτο για τους πετρελαιοκινητηρες (προσωπικα το πιστευω καθως βλεπουμε επαγγελματικα , ταξι κτλ με απιστευτα νουμερα στο κοντερ) πρεπει να ξερουμε σε τι κατασταση βρισκονται τα υπολοιπα μερη του οχηματος.

 

πχ τα ηλεκτρικα του αν μετα τα 200.000κμ αρχιζουν κ θελουν αντικατασταση σιγα σιγα , τοτε θα εχεις επιπροσθετο κοστος κ μην ξεχνας κ το τρεξιμο-μπλεξιμο που θα υποστεις. επισης εχουμε αναλωσιμα οπως τσιμουχες , ρουλεμαν , αναρτησεις , φρενα κτλ

 

το θεμα μεταπωλησης σε απασχολει ? ή οχι ?  δλδ το παιρνεις κ προχωρατε οσο αντεξει ή το κρατας 3-4 χρονια κ μετα αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παρασκευά, 

Άποψή μου είναι να μήν πάς πιό πίσω από 5ετία σε μεταχειρισμένο. Η τεχνολογία στα αυτοκίνητα τρέχει πολύ γρήγορα (όπως και σε πολλά άλλα) και σίγουρα ένας πιό καινούργιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και πιό οικονομικά από έναν παλαιότερης κατασκευής. Αφού θα παίξεις πάνω από 1600cc πήγαινε σε πετρέλαιο κατευθείαν. Ψάξτο  όμως λίγο περισσότερο, όλο και κάτι θα βρείς σχετικά καινούργιο που να μήν έχει γράψει τόσα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

και αληθεια να ειναι αυτο για τους πετρελαιοκινητηρες (προσωπικα το πιστευω καθως βλεπουμε επαγγελματικα , ταξι κτλ με απιστευτα νουμερα στο κοντερ) πρεπει να ξερουμε σε τι κατασταση βρισκονται τα υπολοιπα μερη του οχηματος.

πχ τα ηλεκτρικα του αν μετα τα 200.000κμ αρχιζουν κ θελουν αντικατασταση σιγα σιγα , τοτε θα εχεις επιπροσθετο κοστος κ μην ξεχνας κ το τρεξιμο-μπλεξιμο που θα υποστεις. επισης εχουμε αναλωσιμα οπως τσιμουχες , ρουλεμαν , αναρτησεις , φρενα κτλ

το θεμα μεταπωλησης σε απασχολει ? ή οχι ? δλδ το παιρνεις κ προχωρατε οσο αντεξει ή το κρατας 3-4 χρονια κ μετα αλλο?

Μαλλον θα παιξει το οσο αντεξει. Εκτος και αν ξαφνικα ανθισουν τα οικονομικα σε καμια 5ετια και παμε για αλλο τοτε. Έγινε επεξεργασία - ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Παρασκευά,

Άποψή μου είναι να μήν πάς πιό πίσω από 5ετία σε μεταχειρισμένο. Η τεχνολογία στα αυτοκίνητα τρέχει πολύ γρήγορα (όπως και σε πολλά άλλα) και σίγουρα ένας πιό καινούργιος κινητήρας αποδίδει καλύτερα και πιό οικονομικά από έναν παλαιότερης κατασκευής. Αφού θα παίξεις πάνω από 1600cc πήγαινε σε πετρέλαιο κατευθείαν. Ψάξτο όμως λίγο περισσότερο, όλο και κάτι θα βρείς σχετικά καινούργιο που να μήν έχει γράψει τόσα χιλιόμετρα.

Θελει ψαξιμο τρελλο Νικο. Απλα φοβαμαι επειδη θα παω σε μεταχ.αν βγαλει προβλημα το πετρελαιο ειναι πολυ ακριβοτερη η επισκευη. Δεν εχω εμπιστοσυνη, οσο και αν διαφημιζονται καποιες εταιριες μεταχειρισμενων.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Παρασκευά, λόγο της δουλειάς μου λατρεύω του πετρελαιοκινητήρες. Για μένα είναι μακράν καλύτερη η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από ένα βενζίνης.

Το κακό που έχει ο πετρελαιοκινητήρας είναι ότι θέλει κυβικά. Βέβαια τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούν και μικρότερα  αυτοκίνητά αλλά είναι αρκετά πουσαρισμένα και φορτωμένα με ένα σορό κοκοψίνια για να μπορέσουν να πάρουν μερικά άλογα παραπάνω.  Για μένα αυτοί οι μικροί κινητήρες δεν είναι αξιόπιστη και σίγουρα σε βάθος χρόνου παρουσιάζουν σοβαρές ζημιές.

Επίσης ο πετρελαιοκινητήρας δεν φημίζεται για την σπιρτάδα του. Έτσι ένα μικρού κυβισμού αυτοκίνητο μην περιμένεις να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Είναι λίγο τα ζώα μου αργά. Αντίθετα τα μεγαλύτερα κυβικά  λόγο της υψηλής ροπής του κινητήρα είναι πολύ πιο ευκολοδήγητα και ξεκούραστα. Για μέσα στην πόλη σαφώς ένας βενζινοκινητήρας υπερτερεί και << ακούει >> πολύ καλύτερα στις χαμηλές στροφές. Το θέμα είναι εσύ που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά. Αν είσαι από φανάρι σε φανάρι και από πρώτη νεκρά, δηλαδή μέσα στο κέντρο της Αθήνας τότε το πετρέλαιο δεν είναι η καλύτερη επιλογή και ούτε θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Σε μερικά αυτοκίνητα ίσος να είναι και περισσότερη. Αν και από ότι κατάλαβα ψάχνεις μεγάλο όχημα και σίγουρα βαρύ.   Οπότε το πετρέλαιο είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή.

 Οι πετρελαιοκινητήρες είναι σαφώς καλύτερη στην κατασκευή τους και πιο γεροί. Το πετρέλαιο έχει το διπλάσιο βαθμό συμπίεσης σε σύγκρισή με έναν βενζίνης και αυτό από μόνο του αναγκάζει τους κατασκευαστές  να φτιάχνουν πιο γερούς κινητήρες μιας και έχει σχεδόν την διπλάσια καταπόνηση. Εκεί που υποφέρουν αυτοί οι κινητήρες και βγάζουν τις περισσότερες ζημιές είναι με ότι έχει σχέση με την τροφοδοσία του καυσίμου και πιο σπάνια, του χώρου καύσης. Δυστυχώς στην χώρα μας έχουμε τα χειρότερα καύσιμα που υπάρχουν και τα πιο νοθευμένα. Αυτός είναι ο λόγος που βγάζουν ζημιές οι πετρελαιοκινητήρες. Είναι και οι κατασκευαστές που προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξίγκι , δηλαδή από λίγα κυβικά μεγάλη ιπποδύναμη και για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται καύσιμο διαμάντι. Γενικά στους κινητήρες και ιδιαίτερα στο πετρέλαιο καλό θα είναι να υπάρχουν πολλά κυβικά μα λογικές ιπποδυνάμεις. Έχεις δει ποτέ τρακτέρ να βγάζει ζημιά ο κινητήρας;;;;;

Στο πετρέλαιο είναι και πιο αραιά  τα σέρβις και με λιγότερες ανάγκες. Στην χώρα μας όμως οι τιμές στα συνεργεία δεν είναι το ίδιο με της βενζίνης, είναι πολύ ακριβότερα χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο.    

Επίσης δεν υπάρχει η απαιτούμενη τεχνογνωσία, όχι ότι υπάρχει στους βενζινοκινητήρες, αλλά με το πετρέλαιο, ένας λόγος παραπάνω. Δυστυχώς οι καλοί μηχανική είναι λίγοι Οι περισσότερη είναι αρπακολατσίδες  και προσπαθούν από ένα και μόνο αυτοκίνητο να βγάλουν τα έξοδα τις εβδομάδας. Οπότε θέλει προσοχή σε ποιον << μάστορα>> εμπιστεύεστε το αυτοκινητό σας

Αν θέλεις ένα μεγάλο αμάξι για να βάλεις όλη την οικογένεια μέσα, ξεκούραστο στην οδήγηση και οικονομικότερο στην κατανάλωση, το πετρέλαιο είναι η καλύτερη επιλογή

Στην χώρα μας βέβαια μας περιορίζουν οι στενόμυαλοι που κυβερνούν και μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να έχουμε ένα μεγάλο αυτοκίνητο όσοι πραγματικά το χρειάζονται. Είναι πολυτέλεια κάποιος να έχει ένα αυτοκίνητο 2000 κυβικών και ας έχει μεγάλη οικογένεια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Παρασκευά, λόγο της δουλειάς μου λατρεύω του πετρελαιοκινητήρες. Για μένα είναι μακράν καλύτερη η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου από ένα βενζίνης.

Το κακό που έχει ο πετρελαιοκινητήρας είναι ότι θέλει κυβικά. Βέβαια τα τελευταία χρόνια κυκλοφορούν και μικρότερα  αυτοκίνητά αλλά είναι αρκετά πουσαρισμένα και φορτωμένα με ένα σορό κοκοψίνια για να μπορέσουν να πάρουν μερικά άλογα παραπάνω.  Για μένα αυτοί οι μικροί κινητήρες δεν είναι αξιόπιστη και σίγουρα σε βάθος χρόνου παρουσιάζουν σοβαρές ζημιές.

Επίσης ο πετρελαιοκινητήρας δεν φημίζεται για την σπιρτάδα του. Έτσι ένα μικρού κυβισμού αυτοκίνητο μην περιμένεις να βάζει φωτιά στην άσφαλτο. Είναι λίγο τα ζώα μου αργά. Αντίθετα τα μεγαλύτερα κυβικά  λόγο της υψηλής ροπής του κινητήρα είναι πολύ πιο ευκολοδήγητα και ξεκούραστα. Για μέσα στην πόλη σαφώς ένας βενζινοκινητήρας υπερτερεί και << ακούει >> πολύ καλύτερα στις χαμηλές στροφές. Το θέμα είναι εσύ που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα καθημερινά. Αν είσαι από φανάρι σε φανάρι και από πρώτη νεκρά, δηλαδή μέσα στο κέντρο της Αθήνας τότε το πετρέλαιο δεν είναι η καλύτερη επιλογή και ούτε θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση. Σε μερικά αυτοκίνητα ίσος να είναι και περισσότερη. Αν και από ότι κατάλαβα ψάχνεις μεγάλο όχημα και σίγουρα βαρύ.   Οπότε το πετρέλαιο είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή.

 Οι πετρελαιοκινητήρες είναι σαφώς καλύτερη στην κατασκευή τους και πιο γεροί. Το πετρέλαιο έχει το διπλάσιο βαθμό συμπίεσης σε σύγκρισή με έναν βενζίνης και αυτό από μόνο του αναγκάζει τους κατασκευαστές  να φτιάχνουν πιο γερούς κινητήρες μιας και έχει σχεδόν την διπλάσια καταπόνηση. Εκεί που υποφέρουν αυτοί οι κινητήρες και βγάζουν τις περισσότερες ζημιές είναι με ότι έχει σχέση με την τροφοδοσία του καυσίμου και πιο σπάνια, του χώρου καύσης. Δυστυχώς στην χώρα μας έχουμε τα χειρότερα καύσιμα που υπάρχουν και τα πιο νοθευμένα. Αυτός είναι ο λόγος που βγάζουν ζημιές οι πετρελαιοκινητήρες. Είναι και οι κατασκευαστές που προσπαθούν να βγάλουν από την μύγα ξίγκι , δηλαδή από λίγα κυβικά μεγάλη ιπποδύναμη και για να επιτευχθεί αυτό χρειάζεται καύσιμο διαμάντι. Γενικά στους κινητήρες και ιδιαίτερα στο πετρέλαιο καλό θα είναι να υπάρχουν πολλά κυβικά μα λογικές ιπποδυνάμεις. Έχεις δει ποτέ τρακτέρ να βγάζει ζημιά ο κινητήρας;;;;;

Στο πετρέλαιο είναι και πιο αραιά  τα σέρβις και με λιγότερες ανάγκες. Στην χώρα μας όμως οι τιμές στα συνεργεία δεν είναι το ίδιο με της βενζίνης, είναι πολύ ακριβότερα χωρίς να μπορώ να καταλάβω τον λόγο.    

Επίσης δεν υπάρχει η απαιτούμενη τεχνογνωσία, όχι ότι υπάρχει στους βενζινοκινητήρες, αλλά με το πετρέλαιο, ένας λόγος παραπάνω. Δυστυχώς οι καλοί μηχανική είναι λίγοι Οι περισσότερη είναι αρπακολατσίδες  και προσπαθούν από ένα και μόνο αυτοκίνητο να βγάλουν τα έξοδα τις εβδομάδας. Οπότε θέλει προσοχή σε ποιον << μάστορα>> εμπιστεύεστε το αυτοκινητό σας

Αν θέλεις ένα μεγάλο αμάξι για να βάλεις όλη την οικογένεια μέσα, ξεκούραστο στην οδήγηση και οικονομικότερο στην κατανάλωση, το πετρέλαιο είναι η καλύτερη επιλογή

Στην χώρα μας βέβαια μας περιορίζουν οι στενόμυαλοι που κυβερνούν και μας αναγκάζουν να μην μπορούμε να έχουμε ένα μεγάλο αυτοκίνητο όσοι πραγματικά το χρειάζονται. Είναι πολυτέλεια κάποιος να έχει ένα αυτοκίνητο 2000 κυβικών και ας έχει μεγάλη οικογένεια.

Είσαι ακριβώς μέσα στη σκέψη μου φίλε Σταμάτη.

Επειδή το αυτοκίνητο θα είναι μεταχειρισμένο φοβάμαι όλα αυτά που λες. Τα κακά καύσιμα,τους μάστορες κλπ κλπ

Αν λέμε Αν βγάλει μία καλή βλάβη το πετρέλαιο με πήγε αδιαβαστο!!!

Εμπιστοσύνη δεν έχω σε καμία εταιρία μεταχειρισμένων δυστυχώς. Λεφτά για καινούργιο δεν υπάρχουν, άρα με βλέπω για κλασική βενζινουλα.....

Link to comment
Share on other sites

σε τι μπατζετ παιζουμε?

Φίλε μου εξαρτάται από την τιμή που θα πιάσει το citroen που θα ανταλλάξουν.

Με λίγα λόγια ή διάφορα της τιμής.

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι μου εχει πει ο μηχανικος μου το ντιζελ ειναι για καποιον που γραφει χλμ.Δλδ αν δεν το βγαλρις το αμαξι για να κανει μια διαδρομη τουλαχιστον 30χλμ δεν ειναι οτι καλυτερο για τον κινητηρα του γιατι δεν προλαβαινει καλα καλα να ζεσταθει με αποτελεσμα δουλευει κρυος κ να ταλαιπωρειται.Εννοω οτι αν η δουλεια σου ειναι σε κοντινη αποσταση απ το σπιτι ή αν θες να το βγαζεις για το πανε ελα στο σουπερ ή το πανε φερε το παιδι στο φροντηστηριο καλυτερα αστο γιατι θα το ταλαιπωρεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι φίλε θα αγόραζα πιο εύκολα μεταχειρισμένο πετρελαιοκίνητο παρά βενζίνας.

Σαν κινητήρες είναι πολύ καλύτεροι και πιο <<σκληροί>> Φυσικά το βλέπεις το αμάξι πριν το πάρεις. Ένα προσεγμένο αυτοκίνητο με το βιβλίο των σέρβις του και με λογικά χιλιόμετρα θα ήταν μια καλή αγορά. Τσεκάρεις και τον ιδιοκτήτη από τα λεγόμενά του. Σαφώς προτιμάμε ένα αμάξι από πρώτο χέρι που να το έχει εισάγει στην χώρα μας η αντιπροσωπία του.   Τώρα αν είναι από δεύτερο χέρι και έχουν τηρηθεί τα σέρβις και η συντήρηση του δεν το απορρίπτουμε, απλά το ψάχνουμε λίγο καλύτερα. Μεγάλη προσοχή θέλουν τα μεταχειρισμένα εισαγωγής. Μπορεί να έχουν κάνει τον γύρο του κόσμου και να γράφουν ελάχιστα χιλιόμετρα. Αυτά κρύβουν πολλές παγίδες

Στα μεταχειρισμένα από δεκαετία και πάνω καλό είναι, αν πιάνουν τα χέρια μας, να κάνουμε μερικές επισκευές μόνοι μας. Για παράδειγμα το να σφίξουμε ή να αλλάξουμε ένα κολάρο στο ψυγείο ή να αντικαταστήσουμε κάποιο ταλαιπωρημένο καλώδιο, δεν χρειάζεται γνώσεις πολυτεχνείου.  Συνήθως κάτι τέτοιες χαζοζημιές μας αφήνουν καραβοφάναρο και στοιχίζουν χρήματα   Ένα καλό πλύσιμο στον κινητήρα ώστε να είναι καθαρός προλαμβάνει από κάποια μελλοντική ζημιά. Στον καθαρό κινητήρα και η πιο μικρή διαρροή φαίνεται αμέσως. Αρκεί που και που να ανοίγουμε το καπό και να ρίχνουμε καμιά ματιά…….

Αυτό είναι κάτι που ζητάμε να δούμε και στο μεταχειρισμένο. Οπωσδήποτε καθαρός κινητήρας. Εννοείτε ότι πριν το αγοράσουμε το οδηγούμε. Αν αρνηθούν να μας το δώσουν να το οδηγήσουμε απλός το απορρίπτουμε χωρίς δεύτερη σκέψη. Ακόμα και αν είναι μαγαζί με μεταχειρισμένα και ας λέει ότι δίνει εγγύηση, πρέπει να απαιτούμε να το οδηγήσουμε.

Τώρα αν μπορούμε να το πάμε και σε ένα συνεργείο να το δούμε από κάτω, θα ήταν το ιδανικό. Με αυτούς τους τρόπους μπορούμε να βρούμε ότι ελαττώματα έχει το αμάξι και θα γλιτώσουμε χρήματα είτε από την αγορά, είτε από μελλοντικές επισκευές.

Τέλος και όταν πλέον έχουμε κατασταλάξει στο μοντέλο που θέλουμε, κάνουμε και ένα ψάξιμο στα φόρουμ ελληνικά και ξένα να δούμε τι ζημιές βγάζει              

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Απ οτι μου εχει πει ο μηχανικος μου το ντιζελ ειναι για καποιον που γραφει χλμ.Δλδ αν δεν το βγαλρις το αμαξι για να κανει μια διαδρομη τουλαχιστον 30χλμ δεν ειναι οτι καλυτερο για τον κινητηρα του γιατι δεν προλαβαινει καλα καλα να ζεσταθει με αποτελεσμα δουλευει κρυος κ να ταλαιπωρειται.Εννοω οτι αν η δουλεια σου ειναι σε κοντινη αποσταση απ το σπιτι ή αν θες να το βγαζεις για το πανε ελα στο σουπερ ή το πανε φερε το παιδι στο φροντηστηριο καλυτερα αστο γιατι θα το ταλαιπωρεις.

Μου αρέσει που ο μηχανικός σου έχει βγάλει συμπέρασμα. Δηλαδή αν εμένα η δουλειά μου απέχει πολύ λίγα χιλιόμετρα και χρειάζομαι μισή ώρα για να φτάσω, το αυτοκίνητο δεν θα έχει ζεσταθεί.

Όντος οι πετρελαιοκινητήρες θέλουν καλό ζέσταμα, αλλά όχι οι ραπτομηχανές που βάζουν στα αυτοκίνητα.   Καλό ζέσταμα θέλουν οι πολύ μεγάλες πετρελαιομηχανές σαν και αυτές που βάζουν στα βαπόρια, στους σταθμούς παραγωγής ρεύματος, σε εργοστάσια κτλ. Αυτές οι μηχανές οι απόδοσή τους είναι χιλιάδες άλογα και ο σχεδιασμός τους και η λειτουργία τους δεν έχει καμία σχέση με τους πετρελαιοκινητήρες των αυτοκινήτων.  Οι λόγοι είναι δεκάδες και δεν είναι του παρόντος να τους εξηγήσω. Απλά αυτές οι μηχανές πρώτα πρέπει να έρθουν κοντά σε θερμοκρασία λειτουργίας και έπειτα να παράγουν έργο

Όλοι οι κινητήρες ανεξαίρετός καυσίμου  θέλουν ζέσταμα. Στο πετρέλαιο θέλει λίγο μεγαλύτεροι προσοχή. Όχι τίποτα σπουδαίο, απλά με λίγο σύνεση η οδήγησή μας  στα πρώτα χιλιόμετρα. Μην ακούτε τρελά πράγματα. Αν στην χώρα μας θέλει καλό ζέσταμα ο κινητήρας πριν ξεκινήσουμε, στην Γερμανία τι κάνει ο οδηγός, το ξεκινά από το βράδυ για να φύγει το πρωί;

Κάτι που δεν λένε στα συνεργεία είναι ότι ζέσταμα δεν θέλει μόνο ο κινητήρας.

 Δηλαδή αν κάτσεις και ζεστάνεις την μηχανή στην αρχή είσαι έτοιμος να φύγεις;

Ζέσταμα θέλει και το λάδι στο κιβώτιο ταχυτήτων όπου άμα δεν τσουλήσει το αμάξι δεν ζεσταίνεται. Ζέσταμα θέλει και το διαφορικό και τα ακρόμπαρα και οι αναρτήσεις και τα λάστιχα, και, και και…….

Γιαυτό λέμε ότι όλο το αυτοκίνητο θέλει ζέσταμα, και το καλύτερο ζέσταμα είναι να το ξεκινήσουμε γλυκά και χαλαρά στα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής.

Έγινε επεξεργασία - bouboulas
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου μηχανικός αυτοκινήτων και φίλος μου είπε για τα πετρέλαια ότι μία στο τόσο ( πχ 1 φορά το μήνα) χρειάζεται να κάνεις μία απόσταση καμία ώρα σε ανοιχτό δρόμο,ετσι ώστε ο εγκέφαλος να δώσει εντολή αυτό καθαρισμού του φίλτρου για μικροσωματίδια που έχει ο κινητήρας. Μέσα στην καθημερινή κίνηση και στην πρωτη- δεύτερη που λειτουργεί το αμάξι στην πόλη δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσει την ενέργεια αυτή. Γι' αυτό το λόγο λέει για κίνηση σε άδειο δρόμο με σχετικά χλμ συνεχόμενα. Αλλιώς είναι κινητήρες σκυλιά.

Link to comment
Share on other sites

Γνωστός μου μηχανικός αυτοκινήτων και φίλος μου είπε για τα πετρέλαια ότι μία στο τόσο ( πχ 1 φορά το μήνα) χρειάζεται να κάνεις μία απόσταση καμία ώρα σε ανοιχτό δρόμο,ετσι ώστε ο εγκέφαλος να δώσει εντολή αυτό καθαρισμού του φίλτρου για μικροσωματίδια που έχει ο κινητήρας. Μέσα στην καθημερινή κίνηση και στην πρωτη- δεύτερη που λειτουργεί το αμάξι στην πόλη δεν προλαβαίνουν να ολοκληρώσει την ενέργεια αυτή. Γι' αυτό το λόγο λέει για κίνηση σε άδειο δρόμο με σχετικά χλμ συνεχόμενα. Αλλιώς είναι κινητήρες σκυλιά.

Δεν το γνωρίζω αυτό. Αν μπορείς να μάθεις κάποιες λεπτομέρειες Τι φιλτράρει το φίλτρο αυτό και πια μικροσωματίδια εννοεί

Ότι μαθαίνουμε καλό είναι      

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!

Δημιουργία λογαριασμού

Σύνδεθείτε

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Είσοδος
×
×
  • Create New...