Jump to content

Νεο ενυδρείο 25λτ

Recommended Posts

Καλησπέρα και καλό μήνα !

Μερικές μέρες πριν μας έκαναν δώρο ένα μικρό ψαράκι oranda red cap μέσα σε ένα διάφανο κουτάκι των 2,5 λίτρων και μαζί ένα AquaSafe της Tetra, τροφή σε νιφάδες και κάποιες υποτυπώδεις οδηγίες (όλα από εξειδικευμένο pet shop με ενυδρεία της Θεσσαλονίκης).

Από την πρώτη κιόλας μέρα άρχισα να το λυπάμαι και άρχισα το διάβασμα μπας και προλάβω να το σώσω. Λόγω όμως μη επαρκούς χρόνου και μεγάλου όγκου πληροφοριών (είμαι εντελώς άσχετος με ενυδρεία) πήγα στο εξειδικευμένο pet shop να μοιραστώ τον πόνο μου και να προμηθευτώ τα απαραίτητα για τη διάσωσή του.

Το ψαράκι όχι μεγαλύτερο από 2,5 εκ., οπότε ως αρχή μου πρότεινε ο μαγαζάτορας ένα ενυδρείο προσφοράς των 25 λίτρων (Aquael Leddy 40X25X25) κομπλέ με το φίλτρο του (Aquael PAT-mini filter 400lt/h).

post-62344-0-80892300-1462209562_thumb.jpg  post-62344-0-59958600-1462209601_thumb.jpg

post-62344-0-80651500-1462209583_thumb.jpg

Στις ερωτήσεις μου για το 1ο στρώσιμο, τον κύκλο αζώτου και όλα τα λοιπά ενδιαφέροντα που διάβασα στη θεματολογία σας, μου είπε "...μη το ψάχνεις τόσο πολύ...βάλτο μια μέρα να δουλεύει και μετά ρίξε το ψάρι μέσα". Τίποτα για μπόλια, για μετρήσεις κλπ τα οποία δεν είχα προλάβει να μελετήσω όσο καλά ήθελα. Δε λέω..μου έδωσε βέβαια δώρο το χαλικάκι, μια πλαστικάντζα για φυτό και έναν αμφορέα μινιατούρα.

Όλα αυτά όμως δεν ήταν δυνατόν να ανατρέψουν την προδιαγεγραμμένη μάλλον μοίρα του μικρού ψαρή και δυστυχώς σήμερα είχαμε την απώλεια του με αρκετή στεναχώρια για τα 2 πιτσιρίκια μου.

Ξανά στο μηδέν λοιπόν με καβάντζα το άδειο πλέον απαστράπτον ενυδρείο των 25 λιτ με τον ωραίο led φωτισμό, το νοτισμένο χαλίκι, τον αμφορέα και το πλαστικό φυτό.
Το πιο θετικό της ιστορίας όμως είναι ότι μάλλον άρχισε να μπολιάζεται σε μένα το μικρόβιο αυτού του hobby και θέλω να ξεκινήσω σωστά από την αρχή.