moe 22 Απριλίου 2016 #1 Share 22 Απριλίου 2016 Καλησπέρα σας. Είμαι σχετικά αρχάριος στο είδος, έχω ένα ενυδρείο γλυκού νερού 60Λ με ανούμπιες και guppies neon tetra, amano και red cherry shrimps. Μόλις έβαλα στο νερό(ύστερα από προσαρμογή) ένα kuhli loach οι γαρίδες αμάνο έγιναν πολύ επιθετικές με αυτό. Τα guppies συχνά πυκνά ''έμπαιναν'' και αυτά στο παιχνίδι και το kuhli παρέμενε παθητικό ώσπου αναγκάστηκα να το απομονώσω στη γεννήστρα που έχω 2 μωρά guppy. Κατά τα άλλα φαίνεται υγιέστατο και έχει γίνει αλλαγή νερού πριν 3-4 μέρες. Ξέρει κανείς τί μπορεί να φταίει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
polyagkistro 22 Απριλίου 2016 #2 Share 22 Απριλίου 2016 τα kuhli ειναι ντροπαλα απο τη φυση τους και θελουν κρυψωνες συνηθως ριζες πετρες για να κρυβοντε και να βγαινουν οποτε θελουν.εχω παρα πολλα μαζι με γαριδες και τετρα και δεν τα εχουν πειραξει ποτε.συνηθως ειναι νυχτοβια αν τα εχει κοψει η πεινα βγαινουν κανονικα και με το φως. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
moe 22 Απριλίου 2016 Author #3 Share 22 Απριλίου 2016 Μάλιστα. Μου έκανε εντύπωση πάντως τέτοια επίθεση από γαρίδες αλλά και ψάρια. Θα δείξει στην πορεία... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kadmos 22 Απριλίου 2016 #4 Share 22 Απριλίου 2016 Τα kuhli νιώθουν ασφάλεια σε κοπάδι. Μπορείς να βάλεις μερικά στο ενυδρείο σου. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathis spithas 22 Απριλίου 2016 #5 Share 22 Απριλίου 2016 Και δυο εως τεσσερα ειναι αρκετα για να νιωθουν πιο ασφαλη... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...