meteoman_79 20 Δεκεμβρίου 2015 #1 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Καλημέρα φίλοι μου! Έχω ένα Juwel Rekord 60 (72λίτρα) και προχθές ξαφνικά δεν άναψε το φως... Υπέθεσα την πιο εύκολη λύση, όπου είναι η καμμένη λάμπα.... Αγόρασα καινούρια λάμπα..... τίποτα..... Αποφάσισα να κάνω επιφανειακή εγχείρηση (σημείωση είμαι άσχετος σε αυτά) και άνοιξα πρώτα το διακόπτη και με ένα δοκιμαστικό κατσαβίδι έλεγχα εάν δίνει ρεύμα.... Ο διακόπτης έδινε κανονικά, αλλά οι επαφές όπου κουμπώνει η λάμπα δεν έδιναν.... Έβγαλα τις επαφές (κάτι πλαστικά), και κατέληξα σε δύο ζεύγη γυμνών καλωδίων.... Εκεί μερικές φορές έδιναν και μερικές όχι.... Από τις 10 φορές που το έλεγξα στις 9 δεν έδιναν και στη μία έδινε.... Όμως το καπάκι είναι πρεσαριστό και δεν μπορώ να διερευνήσω πιο εσωτερικά, ώστε να δω που ενώνονται αυτά τα καλώδια.... Τι κάνω? Ακολουθώ αυτό http://www.aquazone.gr/forums/topic/101573-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE-ballast-juwel-rio-300/ Εϊναι δηλαδή βλάβη ballast? Μου φαίνεται λίγο ρίσκο τα κοψίματα στο πλαστικό, αφού μπορεί να κάνω μεγαλύτερη ζημιά.... Επίσης, μετά η στεγανοποιηση είναι ένα θέμα.... Να πάω σε αδιάβροχές λεντοταινίες? Έχω διαβάσει αρκετές ενστάσεις στο φόρουμ για τη χρήση λεντοταινίας... Αν ναι ποια διάταξη προτείνετε? Προσωρινά έχω κολλήσει ένα φωτιστικό γραφείου, γιατί τα ψάρια δεν την παλεύουν καθόλου χωρίς φως.... Κάθε γνώμη σας ή συμβουλή πολύτιμη.... Σας ευχαριστώ πολύ Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastafarian 20 Δεκεμβρίου 2015 #2 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Καμια σχεση δεν εχει το record με το rio. Το record εχει μια φετα στη μεση στο καπακι οπου αν την ξεκολλησεις απο κατω εχει το μπαλαστ. Ανοιγει πολυ πιο ευκολα απο το ριο. Στο λεω γιατι εχω το record 80 και μολις προσφατα αλλαξα μπαλαστ για δευτερη φορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteoman_79 20 Δεκεμβρίου 2015 Author #3 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Καμια σχεση δεν εχει το record με το rio. Το record εχει μια φετα στη μεση στο καπακι οπου αν την ξεκολλησεις απο κατω εχει το μπαλαστ. Ανοιγει πολυ πιο ευκολα απο το ριο. Στο λεω γιατι εχω το record 80 και μολις προσφατα αλλαξα μπαλαστ για δευτερη φορα.Πού Πού???? Από την κάτω μεριά (εσωτερική)???? Φαίνονται όλα να είναι πρεσαριστά και δεν υπάρχει κάποιο άνοιγμα..... Εϊναι χαραγμένα αλλά δεν ανοίγουν..... Μήπως είναι από την πάνω μεριά? Παραθέτω και μια φωτό για περαιτέρω βοήθεια.... Κάτω από τον ανακλαστήρα δεν υπάρχει τίποτα... Εάν αφαιρέσω τους λευκούς ακροδέκτες υπάρχουν μικρές τρύπες, όπου βλέπω τα γυμνά καλώδια, αλλά δεν μπορώ να μπω πιο μέσα.... Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastafarian 20 Δεκεμβρίου 2015 #4 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Απο την πανω μερια ειναι,οχι απο την κατω. Βγαλε μια φωτο την πανω μερια να σου δειξω που ειναι η φετα. Εγω την εβγαλα πολυ ευκολα,ειναι κολλημενη με σιλικονη Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteoman_79 20 Δεκεμβρίου 2015 Author #5 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Ή πάνω μεριά..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastafarian 20 Δεκεμβρίου 2015 #6 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Η φετα που πρεπει να βγαλεις ειναι αυτη που φαινεται,πισω απο τα ανοιγματα για ταισμα,εκει απο κατω ειναι το μπαλαστ Link to comment Share on other sites More sharing options...
meteoman_79 20 Δεκεμβρίου 2015 Author #7 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Η φετα που πρεπει να βγαλεις ειναι αυτη που φαινεται,πισω απο τα ανοιγματα για ταισμα,εκει απο κατω ειναι το μπαλαστ Είσαι φοβερός!!!! Το άνοιξα και έχει κι ένα starter.... Έχει καεί αυτό? Θα δοκιμασω πρώτα αυτό και μετά το ballast? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastafarian 20 Δεκεμβρίου 2015 #8 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Εδω δεν μπορω να σε βοηθησω γιατι οταν καηκε το δικο μου,το πρωτο πριν 5 χρονια,το πεταξα και εβαλα ηλεκτρονικο μπαλαστ.Μετα απο 5 χρονια λειτουργιας,πριν μια εβδομαδα το αλλαξα παλι. Απο ηλεκτρολογικα ειμαι σκραπας,αλλος μου το εφτιαξε και μενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rastaman 20 Δεκεμβρίου 2015 #9 Share 20 Δεκεμβρίου 2015 Η λογική λέει να δοκιμάσεις πρώτα το starter.Το ξεβιδώνεις πας σε ένα ηλεκτρολογείο και με μερικά cents παίρνεις καινούριο. Αυτό που προτείνει ο Κώστας είναι ακόμα καλύτερο βέβαια και είναι επίσης οικονομική λύση. Απλά ξεβιδωσε το ballast και πήγαινε με αυτό σε ένα ηλεκτρολογείο για να σου δώσει κάτι αντίστοιχο σε ηλεκτρονικό και να σου κάνει και ένα σχεδιάγραμμα για τον τρόπο σύνδεσης γιατί πλέον το starter το καταργείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή κάντε είσοδο για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να προσθέσετε ένα σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Δημιουργήστε ένα νέο λογαριασμό. Είναι εύκολο!
Δημιουργία λογαριασμούΣύνδεθείτε
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Είσοδος