apostolisk 18 Οκτωβρίου 2015 #1 Share 18 Οκτωβρίου 2015 Γεια σας, Είμαι χαρούμενος που μπαίνω στην παρέα σας και στο άθλημα αυτό! Είμαι νέος-αρχάριος στο χόμπι με όρεξη και πριν λίγο καιρό απέκτησα το νέο μου μεταχειρισμένο ενυδρείο, Juwel Vision 450l με εξωτερικό φίλτρο JBL Cristalprofi Greenline(νομίζω ότι είναι το e901) . Ψάχνοντας λίγο το τι μου αρέσει καλύτερα, θέλω να στήσω ένα φυτεμένο ενυδρείο με αφρικανικές κιχλίδες Malawi και “εύκολα” φυτά. Επειδή είμαι αρχάριος και δε θέλω να “πειραματιστώ”- αποτύχω, θα χρειαστώ τη βοήθειά σας.Κάποιες ερωτήσεις που θέλω να κάνω:1) Μπορώ να χρησιμοποιήσω χαλίκι από παραλία πλένοντάς το καλά με νερό βρύσης; Επίσης, έχω ήδη μαζέψει πέτρες, τις έχω τσεκάρει με υδροχλωρικό οξύ(ακουαφόρτε) για το αν αφρίζουν και τις έχω βράσει για να απολυμανθούν. Θεωρείτε ότι χρειάζεται να κάνω κάτι παραπάνω;2) Έχω κοιτάξει κάποια φυτά όπως anubias, vallisneria,Ludwigia και θα ήθελα να ρωτήσω αν θεωρείτε ότι είναι εύκολα γενικά στη συντήρηση και αν συνδυάζονται 3) Τι υπόστρωμα προτείνετε να βάλω και σε τι ποσότητες περίπου για το ενυδρείο αυτό; 4)Το φίλτρο επειδή χρειάζεται στρώσιμο, πρέπει να στρωθεί μαζί με τα φυτά μέσα; Συγγνώμη που μπορεί να κάνω απλές ερωτήσεις αλλά χρειάζομαι τη βοήθεια και την εμπειρία σας για να φτιάξω κάτι όμορφο. Ανυπομονώ για τις απαντήσεις σας για να μπει σε εφαρμογή το στήσιμο του ενυδρείου! Link to comment Share on other sites More sharing options...